Ο ρόλος της μουσικής ως εργαλείο του πολυαισθητικού μάρκετινγκ: πώς επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Μάρκετινγκ ; Μουσική ; Διαφήμιση ; Καταναλωτική συμπεριφοράΠερίληψη
Όλες οι στιγμές της φυσικής δημιουργίας και της ανθρώπινης παρουσίας στη γη εί¬ναι εμπλουτισμένες με θόρυβο, ήχο και μουσική. Ότι το καθένα από αυτά επηρεά¬ζει τους ανθρώπους με ποικίλους τρόπους, έχει υποτεθεί από τότε που εκείνοι ξεκί¬νησαν να παίζουν μουσική. Οι υπεύθυνοι Μάρκετινγκ πολλών επιχειρήσεων, λαμ¬βάνοντας υπόψη την επίδραση της μουσικής στα ανθρώπινα συναισθήματα και με¬τέπειτα στη συμπεριφορά, την χρησιμοποιούν σαν ερέθισμα τόσο στη διαμόρφωση της ατμόσφαιρας των καταστημάτων λιανικής, όσο και στις τηλεοπτικές και ραδιο¬φωνικές διαφημίσεις. Ο τρόπος με τον οποίο η μουσική ως εργαλείο του Πολυαισθητικού Μάρκε¬τινγκ επιδρά στην καταναλωτική συμπεριφορά με οποιονδήποτε από τους δύο τρό¬πους, είναι το αντικείμενο της παρούσας εργασίας. Αφού προηγουμένως αναλυθούν τα βασικά στοιχεία του Μάρκετινγκ, της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή, και του Πολυαισθητικού Μάρκετινγκ, το ενδιαφέ¬ρον επικεντρώνεται στο Ακουστικό Μάρκετινγκ: στον τρόπο λειτουργίας του, στη χρησιμότητά του, στον τρόπο που εφαρμόζεται αλλά και στα αποτελέσματα των εφαρμογών του. Τέλος, μελέτες περιπτώσεων χρησιμοποιούνται προκειμένου να επιβεβαιω¬θεί το αληθές της θεωρητικής ανάλυσης.