Προώθηση υπηρεσιών μέσω διαδικτύου : μελέτη περίπτωσης διαδικτυακού ασφαλιστικού πρακτορείου, εξέταση αποδοτικότητας διαδικτυακής διαφήμισης μέσω Google - adwords
Master Thesis
Συγγραφέας
Ανδριάνη, Στυλιανή Σ.
Ημερομηνία
2011-12-02Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διαφήμιση ; Διαδικτυακό μάρκετινγκ ; Διαδίκτυο -- Επιχειρήσεις ; Ηλεκτρονικό επιχειρείνΠερίληψη
Η παρούσα εργασία αποτελεί μια καταγραφή των τάσεων σχετικά με την εξέλιξη του μάρκετινγκ στην Ελλάδα όσον αφορά στο πώς αυτό έχει επηρεαστεί από την ραγδαία είσοδο και εξάπλωση του διαδικτύου. Η προώθηση των διάφορων προϊόντων / υπηρεσιών πλέον πραγματοποιείται μέσω νέων, εναλλακτικών μεθόδων, οι οποίες βασίζονται σε μεγάλο ποσοστό στο διαδίκτυο και την ευρεία χρήση του. Σε αυτό το πλαίσιο, η διατριβή αυτή εστίασε στην μελέτη μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και τα τελευταία χρόνια έχει στρέψει την προώθησή της βασιζόμενη περισσότερο σε on – line διαφημίσεις παρά σε παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης. Παρουσιάζει τους βασικούς τρόπους διαφήμισης της υπό εξέταση εταιρίας, μελετά την αποδοτικότητά τους και εξετάζει το κόστος αυτής της επένδυσης και το πώς αυτό μεταβάλλεται μέσα στον χρόνο. Η έρευνα και τα αποτελέσματά της οδήγησαν σε χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την τάση των επιχειρήσεων να προτιμούν την on – line προβολή τους όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια σε σχέση με τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης, επιβεβαιώνοντας τις υποθέσεις και τα δεδομένα που παρουσιάζονται στις αντίστοιχες πρόσφατες έρευνες.