Browsing by Subject / Keyword "Ηλεκτρονικό επιχειρείν"
Now showing items 1-20 of 53
-
E-maritime : εφαρμογές & υπηρεσίες Ηλ-ναυτιλίας
(2009-09-17)Οι επιχειρηματικές υπηρεσίες στον κλάδο της Ναυτιλίας παρέχονται σήμερα αξιοποιώντας ένα ευρύ φάσμα από επικοινωνιακές και πληροφοριακές τεχνολογίες που εφαρμόζονται με διαφορετική ένταση, επίδραση και δυναμική κατά ... -
Ανάλυση και αξιολόγηση της εταιρείας Σκρουτζ Α.Ε. Υπηρεσίες Διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09-15)Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάλυση και αξιολόγηση της εταιρείας ΣΚΡΟΥΤΖ Α.Ε. Υπηρεσίες Διαδικτύου. Για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός η μελέτη ξεκινά με τον ορισμό του ηλεκτρονικού εμπορίου και ... -
Ανάλυση σχεδιασμός και υλοποίηση ηλεκτρονικού καταστήματος με μοντελοποίηση χρηστών (Συστήματα Σύστασης - Recommender Systems)
(2014-03-14)Οι χρήστες κατά την περιήγησή τους σε διάφορες ιστοσελίδες έρχονται αντιμέτωποι με ένα τεράστιο όγκο δεδομένων που έχει σαν αποτέλεσμα τη δυσκολία στο να εντοπίσουν τις πληροφορίες, τα προϊόντα, τις ειδήσεις, τα βίντεο ... -
Ανάλυση του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) της Cosmote: στρατηγικές, ανταγωνισμός και τρόποι βελτίωσης
(2012-09-21)Η εργασία αυτή εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού προγράμματος Τεχνοοικονομική Διοίκηση Ψηφιακών Συστημάτων και βασίστηκε σε βιβλιογραφική έρευνα πάνω στο Στρατηγικό Μάνατζμεντ Ψηφιακών Οργανισμών. Στόχος είναι η ... -
Ανάλυση, σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός e-service
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται αναλυτικά τα Web Services όσον αφορά στην αρχιτεκτονική τους, στη χρησιμότητά τους, στις τεχνολογίες που χρησιμοποιούν, στα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για το σχεδιασμό, την ανάλυση ... -
Ανάλυση, σχεδιασμός και δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος
(2011-01-21)Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Στα πλαίσια της εργασίας αυτής εξετάζεται η ανάπτυξη και οι απαιτήσεις του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Γίνεται ιδιαίτερη αναφορά και επικέντρωση σε ένα ιδιαίτερο ... -
Αξιολόγηση ηλεκτρονικών B2C καταστημάτων σε περίοδο οικονομικής κρίσης
(2015-05-13)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της πορείας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου υπό το πρίσμα των Ηλεκτρονικών Καταστημάτων, δεδομένης της τεράστιας οικονομικής κρίσης που έχει ξεσπάσει στην ευρύτερη περιοχή ... -
Αποδιαμεσολάβηση στην εμπορία ειδικών προϊόντων θρέψης των φυτών - στρατηγική ανάλυση
(2011-11-01)Κύριος στόχος της μελέτης αυτής είναι η στρατηγική ανάλυση δημιουργίας μιας εικονικής επιχείρησης αποδιαμεσολάβησης στην εμπορία ειδικών προϊόντων θρέψης, ώστε τα συγκεκριμένα αγροτικά εφόδια να είναι απευθείας διαθέσιμα ... -
Δημιουργία ηλεκτρονικής επιχείρησης βασισμένη στο μοντέλο των συλλογικών αγορών
(2012-11-02)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας ηλεκτρονική επιχείρησης που θα παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες της με βάση το μοντέλο των Συλλογικών Αγορών. Αρχικά γίνεται μια ιστορική αναδρομή ... -
Ε-επιχειρηματικότητα και ηλεκτρονικό εμπόριο. Τεχνικές και εφαρμογές. Περιπτώσεις ιστοσελίδων ξενοδοχείων "Aldemar" και "Club Hotel Loutraki"
(2005-12-16)Στην εργασία που ακολουθεί εξετάζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο με ιδιαίτερη αναφορά στον τουρισμό, στις εφαρμογές του, στις επιπτώσεις, στα οφέλη και πλεονεκτήματα από την εφαρμογή του, στα συστατικά του μέρη καθώς και στο ... -
Εφαρμογές πληροφορικής στον τουρισμό
(2010-02-09)Στην σημερινή εποχή, η τεχνολογία κατέχει ίσως έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες της ζωής μας. Όλες οι κοινωνίες, οι κλάδοι παραγωγής ακόμη και οι τομείς του κράτους λειτουργούν βάσει της πληροφορικής και της χρήσης ... -
Η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Η εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από τις συνεχείς αλλαγές στα κοινωνικοοικονομικά δρώμενα, τον έντονο ανταγωνισμό και την παγκοσμιοποίηση της αγοράς. Μ συνεχής ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, ανοίγει νέους ορίζοντες στον ... -
Η δημιουργία ενός business intelligence εργαλείου για την αγορά της ομορφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-08)Το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, επιβάλλει την υιοθέτηση πρακτικών και μεθόδων, που στόχο έχουν τη συνεχή εσωτερική βελτίωση των επιχειρήσεων και την καλύτερη εξυπηρέτηση ... -
Η εξέλιξη των logistics και της εφοδιαστικής αλυσίδας μέσω της μετάβασης από το direct sales model σε αυτό του e-commerce
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η εφοδιαστική αλυσίδα αποτελεί ένα ενοποιημένο σύστημα, αποτελούμενο από δύο, κυρίως, επιχειρηματικές διεργασίες, α) την διαχείριση υλικών (inbound logistics) και την φυσική διανομή (outbound logistics). Τα πλεονεκτήματα ... -
Η επίδραση της ηλεκτρονικής μάθησης στο ηλεκτρονικό επιχειρείν μέσα στο πλαίσιο της κοινωνίας της πληροφορίας: Moodle, Elluminate Live, νομικό υπόβαθρο
(2012-06-06)Ο ρόλος της Κοινωνίας της Πληροφορίας αναφέρεται στη μορφή κοινωνικής, οικονομικής και τεχνολογικής ανάπτυξης, κατά την οποία η απόκτηση, αποθήκευση, επεξεργασία, αποτίμηση, μεταβίβαση και διάχυση πληροφοριών οδηγούν στη ... -
Η επίδραση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην επιχειρηματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Κάνοντας μία αναδρομή στο παρελθόν, παρατηρούμε ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας και η ανάπτυξη της πληροφορικής έχουν αλλάξει την μορφή του κόσμου, έχουν επιφέρει πρωτόγνωρες αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
(2014-02-24)Είναι ευρύτατα διαδεδομένο ότι το Διαδίκτυο συνιστά ένα συνεχώς εξελισσόμενο μέσο που έχει διεισδύσει στην καθημερινότητα τόσο των ίδιων των ανθρώπων όσο και των επιχειρήσεων εν γένει. Ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός ατόμων ... -
Η εφαρμογή νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ (e-marketing) στις σύγχρονες επιχειρήσεις (ηλεκτρονικό επιχειρείν)
(2013-06-27)Η εποχή μας χαρακτηρίζεται έντονα από την επιρροή των σύγχρονων τεχνολογιών, οι οποίες αναπτύσσονται και αλλάζουν μορφή, περιεχόμενο και δεδομένα με ταχύτατους ρυθμούς. Σ’ ένα, λοιπόν, συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον οι ... -
Η ηλεκτρονική τραπεζική ως βάση θεμελίωσης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Η ηλεκτρονική τραπεζική συνίσταται από δύο διαστάσεις, οι οποίες θα αναλυθούν στην παρούσα εργασία. Η διάσταση της ηλεκτρονικής υπονοεί τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας, οι οποίες έχουν καθορίσει την οικονομία ... -
Η καινοτομία ως εργαλείο ανάπτυξης του ηλεκτρονικού επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το ηλεκτρονικό επιχειρείν έχει ήδη αναδυθεί σε ανερχόμενη τεχνολογία, η οποία βασίζεται σε ιδέες, που προσφέρουν νέες πρακτικές σχετικά με τον τρόπο, με τον οποίο άνθρωποι επικοινωνούν, ανταλλάζουν ιδέες και συναλλάσσονται. Η ...