Ανάλυση του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) της Cosmote: στρατηγικές, ανταγωνισμός και τρόποι βελτίωσης
Master Thesis
Συγγραφέας
Μαργαρίτης, Κωνσταντίνος Ι.
Ημερομηνία
2012-09-21Επιβλέπων
Γεωργόπουλος, ΝικόλαοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διαδίκτυο -- Επιχειρήσεις ; Διαδικτυακό μάρκετινγκ ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ηλεκτρονικό επιχειρείν ; Στρατηγικός σχεδιασμόςΠερίληψη
Η εργασία αυτή εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού προγράμματος Τεχνοοικονομική Διοίκηση Ψηφιακών Συστημάτων και βασίστηκε σε βιβλιογραφική έρευνα πάνω στο Στρατηγικό Μάνατζμεντ Ψηφιακών Οργανισμών. Στόχος είναι η εισαγωγή του αναγνώστη σε βασικές έννοιες στρατηγικού μάνατζμεντ για ψηφιακές επιχειρήσεις και η περιγραφή ενός μοντέλου ανάλυσης. Αρχικά επιχειρείται η παρουσίαση εφαρμογών E-Business, ενός όρου που έχει οδηγήσει τις επιχειρήσεις σε μετασχηματισμό και έχει εισάγει νέα μοντέλα ανταγωνισμού. Περιγράφεται η διαδικασία ανάλυσης του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος μιας εταιρείας που πραγματοποιεί συναλλαγές στο Διαδίκτυο. Οι παγιωμένες μέθοδοι ανάλυσης εμπλουτίζονται με τη συνιστώσα του Ιντερνέτ και νέες μέθοδοι έρχονται να συμπληρώσουν τη διαδικασία. Έπειτα παρουσιάζεται η διαδικασία διαμόρφωσης Στρατηγικής και στοχοθεσίας για έναν Οργανισμό πάλι με πρίσμα τη λειτουργία στο Ιντερνέτ. Η ψηφιακή στρατηγική (E-Business Strategy) συντάσσεται δίπλα στα γνωστά επίπεδα στρατηγικής των παραδοσιακών οργανισμών και έρχεται να τα συμπληρώσει. Τέλος εφαρμόζονται τα όσα παρουσιάστηκαν σε θεωρητικό επίπεδο στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα της Cosmote ώστε να αξιολογηθεί η παρούσα στρατηγική που ακολουθεί και παρουσιάζονται προτάσεις για βελτίωση.