Η επίδραση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην επιχειρηματικότητα
The impact of e-commerce on entrepreneurship
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ηλεκτρονικό επιχειρείνΛέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικό εμπόριοΠερίληψη
Κάνοντας μία αναδρομή στο παρελθόν, παρατηρούμε ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας και η ανάπτυξη της πληροφορικής έχουν αλλάξει την μορφή του κόσμου, έχουν επιφέρει πρωτόγνωρες αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και στις καταναλωτικές συνήθειες. Οι σύγχρονες επιχειρήσεις έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στο πλαίσιο αυτό, οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, κάθε φορά, στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά. Έτσι, σήμερα, συχνά παρατηρείται οι παραδοσιακού τύπου επιχειρήσειςνα στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε ηλεκτρονικές μεθόδους επιχειρηματικής δραστηριότητας (Ηλεκτρονικό Επιχειρείν), με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας και των πωλήσεών τους.
Η διάδοση του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (e- Επιχειρείν ή e-Business), μέσω της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και άλλων εφαρμογών στο Διαδίκτυο, διευρύνεται παγκόσμια με γοργούς ρυθμούς. Πολλές νεοϊδρυθείσες επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους και τομέα δραστηριοποίησης, αναπτύσσουν δραστηριότητες μέσω Διαδικτύου με στόχο τόσο την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση του πελάτη, όσο και την εξασφάλιση στρατηγικού πλεονεκτήματος σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους. Μέσω του διαδικτύου, των ιστοσελίδων και των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να έρχονται συχνά και άμεσα σε επαφή με το καταναλωτικό κοινό. Παρακολουθούν, έτσι, στενά τις αλλαγές και τις μεταβολές στις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Ιδιαίτερα σήμερα, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης,ύΙομΒ, οι επιχειρήσεις αντλούν πολύτιμα στοιχεία για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.