Δημιουργία ηλεκτρονικής επιχείρησης βασισμένη στο μοντέλο των συλλογικών αγορών
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ηλεκτρονικό επιχειρείν ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Επιχειρηματική οργάνωση ; Διεθνής αγοράΠερίληψη
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας ηλεκτρονική επιχείρησης που θα παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες της με βάση το μοντέλο των Συλλογικών Αγορών. Αρχικά γίνεται μια ιστορική αναδρομή από το ξεκίνημα της μεθόδου των Συλλογικών Αγορών στην Κίνα έως και την εξάπλωσή της στα υπόλοιπα μέρη του πλανήτη όπως Ασία, Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία. Ακολουθεί η παρουσίαση της ιστοσελίδας μας όπου φαίνεται ο τρόπος που λειτουργεί, δηλαδή την διαδικασία με την οποία οι πελάτες επιλέγουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και πραγματοποιούν τις αγορές τους. Μέσα από ένα επιτυχημένο παράδειγμα αποδεικνύεται ότι τα πλεονεκτήματα της μεθόδου υπερτερούν έναντι των μειονεκτημάτων της. Ακόμη παρουσιάζεται το επιχειρηματικό σχέδιο μέσα από την περιγραφή της εταιρείας, την ανάλυση της αγοράς, τη χάραξη της στρατηγικής Marketing, του χρηματοοικονομικού πλάνου και της ανάλυσης SWOT.