Ανάλυση, σχεδιασμός και δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος
Master Thesis
Συγγραφέας
Ναθαναήλ, Ηλίας
Ημερομηνία
2011-01-21Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ηλεκτρονικό επιχειρείν ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ηλεκτρονικό εμπόριο -- Υπολογιστών προγράμματα ; Διαδικτυακό μάρκετινγκΠερίληψη
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Στα πλαίσια της εργασίας αυτής εξετάζεται η ανάπτυξη και οι απαιτήσεις του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Γίνεται ιδιαίτερη αναφορά και επικέντρωση σε ένα ιδιαίτερο κομμάτι του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, τις συναλλαγές μεταξύ διαφορετικών τμημάτων μιας επιχείρησης και τις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων (Business-to-Business – Β2Β). Θα γίνει βιβλιογραφική αναφορά για το Ηλεκτρονικό εμπόριο, τις κατηγορίες του και τις τεχνολογικές του απαιτήσεις. Στη συνέχεια, επικεντρώνοντας στο Β2Β, θα παρουσιαστούν διάφορες τεχνολογικές λύσεις και ειδικότερα η λύση των Υπηρεσιών Ιστού (Web Services) που φαίνεται να είναι η ενδεδειγμένη. Θα γίνει ιδιαίτερα εκτενής παρουσίαση στις τεχνολογίες των Υπηρεσιών Ιστού, επιδεικνύοντας όλα τα πλεονεκτήματα που εμφανίζουν και καθιστούν τη χρήση συστημάτων B2B εύκολα στην ανάπτυξη, συντήρηση και χρήση. Στα πλαίσια της εργασίας αυτής σχεδιάζεται και αναπτύσσεται το backend τμήμα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος βασισμένο σε Web Services. Ο σχεδιασμός και ανάπτυξη του υποσυστήματος αυτού έχει στόχο να επιδείξει και να επαληθεύσει τα πλεονεκτήματα της χρήσης Υπηρεσιών Ιστού. Πιο συγκεκριμένα, αναπτύσσεται ένα λογισμικό middleware το οποίο λειτουργεί με την αρχή του πελάτη-εξυπηρετητή, όπου τα διάφορα καταστήματα (front-end) μιλούν με τη χρήση του Web Service Client στο κεντρικό κατάστημα όπου βρίσκεται το Web Service και η βάση δεδομένων (back-end). Το Web Service αποθηκεύει και ανακτά πληροφορίες από τη βάση δεδομένων σύμφωνα με τις κλήσεις από τους Web Service Clients. Το πρόβλημα που καλείται να λύσει το λογισμικό που θα αναπτυχθεί είναι η ασφαλής, αξιόπιστη και ταχύτατη επικοινωνία απομακρυσμένων συστημάτων μιας επιχείρησης. Επίσης, η εταιρία θέλει να αναπτύξει διεπαφές για την ανάπτυξη B2B δραστηριότητας.