Αποδιαμεσολάβηση στην εμπορία ειδικών προϊόντων θρέψης των φυτών - στρατηγική ανάλυση
Master Thesis
Συγγραφέας
Κρίντας, Θεόδωρος
Ημερομηνία
2011-11-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Λιπάσματα ; Ηλεκτρονικό επιχειρείν ; Γεωργικά προϊόντα -- Βιομηχανία και εμπόριο -- Ελλάδα ; Γεωργικά προϊόντα -- Μάρκετινγκ -- Ελλάδα ; ΑνταγωνισμόςΠερίληψη
Κύριος στόχος της μελέτης αυτής είναι η στρατηγική ανάλυση δημιουργίας μιας εικονικής επιχείρησης αποδιαμεσολάβησης στην εμπορία ειδικών προϊόντων θρέψης, ώστε τα συγκεκριμένα αγροτικά εφόδια να είναι απευθείας διαθέσιμα στον Έλληνα παραγωγό, χωρίς τη διαμεσολάβηση δικτύου χονδρέμπορων και λιανέμπορων. Μελετάται το εξωτερικό και το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, ώστε να εξακριβωθεί η βιωσιμότητά της. Σύμφωνα με την ανάλυση και τα αποτελέσματα της η πιθανότητα επιτυχίας της ηλεκτρονικής επιχείρησης είναι δυνατή, δημιουργώντας μία νέα μορφή δικτύου εμπορίας για τα ελληνικά αγροτικά δεδομένα. Βασικό εμπόδιο αποτελούν η διείσδυση του διαδικτύου στον αγροτικό πληθυσμό και η κουλτούρα της συγκεκριμένης κοινωνικής / επαγγελματικής ομάδας.