Η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στο διαδίκτυο
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ηλεκτρονικό επιχειρείν ; Καταναλωτική συμπεριφορά ; Καταναλωτές ; Electronic commerce ; Consumer behavior ; Consumer protectionΠερίληψη
Η εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από τις συνεχείς αλλαγές στα κοινωνικοοικονομικά δρώμενα, τον έντονο ανταγωνισμό και την παγκοσμιοποίηση της αγοράς. Μ συνεχής ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, ανοίγει νέους ορίζοντες στον τρόπο επικοινωνίας μέσω του διεθνούς δικτύου (Internet). Ο Παγκόσμιος Διαδικτυακός Ιστός είναι ένας πολυχώρος θα λέγαμε, μέσα στον οποίο η παρουσίαση των πληροφοριών, των παρεχόμενων υπηρεσιών και η γενικότερη δραστηριοποίηση των ατόμων του γίνεται με τρόπο που συνδυάζει πολλά στοιχεία άλλων μέσων επικοινωνίας, όπως ο τύπος, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Μέχρι πριν λίγα χρόνια, κανένας καταναλωτής δε θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα έκανε τις αγορές του από την οθόνη του ηλεκτρονικού του υπολογιστή. Σήμερα, όμως, είναι παρών σε μια κοινωνία, όπου ισχύουν συστήματα υψηλής πολυπλοκότητας και ψηφιακών μέσων. Ζούμε σε μια εποχή όπου συμβαίνουν κοσμοϊστορικές αλλαγές. Αντικείμενο ενδελεχούς μελέτης στη σημερινή εποχή αποτελεί η διάγνωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή στο σύγχρονο διαδικτυακό περιβάλλον και ο προσδιορισμός της στάσης του, στο πλαίσιο της μεγαλύτερης καινοτομίας της εποχής, το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με το καταναλωτικό προφίλ και τις δυνατότητες που προσφέρει η χρήση του Διαδικτύου στην εμπορική δραστηριότητα. Επιμέρους στόχοι αυτής της εργασίας είναι να διερευνηθεί πόσο θετικά ή αρνητικά, έχει επηρεάσει το Διαδίκτυο -μέσω της χρήσης των ψηφιακών συστημάτων- τη συμβατική αγορά εμπορίου αλλά και να εξεταστεί κατά πόσο οι καταναλωτές, βάσει φύλου, χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα.