Browsing by Subject / Keyword "Διαφήμιση"
Now showing items 7-26 of 26
-
Η επίδραση της μουσικής στη διαφήμιση : ένα θεωρητικό μοντέλο
(2008-06-17)Ένας από τους κύριους στόχους αυτής της Διπλωματικής Εργασίας είναι η παράθεση όσο το δυνατόν περισσότερων δυνητικών θεωρητικών επιδράσεων που φέρει η μουσική στον άνθρωπο και πώς αυτές ενδέχεται να εφαρμοστούν στο ... -
Η επίδραση του Need for cignition στην αποτελεσματικότητα του χιούμορ
(2003-12-01)Το χιούμορ αποτελεί μία από τις ποικίλες μεθόδους προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μία διαφήμιση. Η επίδραση που έχει το χιούμορ στον καταναλωτή μπορεί να είναι θετική αλλά υπάρχουν και ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα το 2018
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία διερευνά έναν τομέα που αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Πιο συγκεκριμένα, ως αντικείμενο μελέτης επιλέγονται τα πιο διαδεδομένα από αυτά, δηλαδή το ... -
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ελληνικό τουρισμό την τελευταία δεκαετία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Η παρακάτω διπλωματική εργασία με τίτλο << Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ>>, εκπονείται με σκοπό την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού προγράμματος MBA Tourism, του ... -
Η μουσική ως επιστημονικό εργαλείο στη διάθεση του σύγχρονου Marketer: διαμόρφωση εικόνας προϊόντος και επιρροή καταναλωτικής συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)Ο ρόλος της μουσικής γενικότερα στο μάρκετινγκ και ειδικότερα στη διαφήμιση και στη δημιουργία ατμόσφαιρας ενός καταστήματος δεν έχει μελετηθεί αρκετά, συγκριτικά τουλάχιστον με άλλα εκτελεστικά στοιχεία της διαφήμισης ή ... -
Η προβολή των πρακτικών βιωσιμότητας των επιχειρήσεων στο πλαίσιο των SDGs μέσω των ΜΜΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10-12)Η παρούσα τάση της κοινωνίας για τη μετάβασή της σε μια πιο βιώσιμη και πράσινη καθημερινότητα οδηγεί σε πληθώρα αλλαγών και συνήθειων σε όλες τις πτυχές του κοινωνικού συνόλου. Αναπόφευκτα, μεγάλες εταιρίες, επιχειρήσεις ... -
Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)Η παρούσα εργασία έχει θέμα «Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης» και αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το διαδικτυακό ... -
Ηλεκτρονική διαφήμιση
(2013-05-02)Η παρούσα εργασία έχει σαν αντικείμενο μελέτης την ηλεκτρονική διαφήμιση. Η ανακάλυψη και η μετέπειτα συνεχιζόμενη εξέλιξη του Διαδικτύου έφερε ουσιαστικές αλλαγές στον τρόπο διαφήμισης προϊόντων και υπηρεσιών οι οποίες ... -
Καταναλωτές και κοινωνικά δίκτυα: η αλληλεπίδραση τους στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή και τα νομικά ζητήματα που προκύπτουν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Το παραδοσιακό φυσικό κατάστημα και η αυτοπρόσωπη παρουσία σε αυτό τόσο του πωλητή όσο και του καταναλωτή, έχει πλέον υποκατασταθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από τα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία επιτρέπουν την απομακρυσμένη ... -
Κοινωνία και διαφήμιση: το περιεχόμενο των διαφημίσεων, κάθε χρονική περίοδο, αποκαλύπτει τις κοινωνικές δομές, αλλά και τον τρόπο ζωής, σκέψης και λειτουργίας των ανθρώπων μέσα στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο.
(2002-12-01)Ο κύριος στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι να ανακαλύψει τα σημεία σύνδεσης δύο συνισταμένων, της κοινωνίας και της διαφήμισης. Να αποδείξει, ότι μέσα από την διαφήμιση αποκαλύπτεται η κοινωνική κατάσταση, ... -
Μάρκετινγκ εγγύτητας με τη χρήση της τεχνολογίας Beacon : έρευνα δυνατοτήτων και προοπτικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η διπλωματική αυτή εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών της Τεχνοοικονομικής Διοίκησης Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Καθότι ένα πρόγραμμα σπουδών με κύριες κατευθύνσεις ... -
Ο ρόλος της μουσικής ως εργαλείο του πολυαισθητικού μάρκετινγκ: πώς επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά
(2013-04-03)Όλες οι στιγμές της φυσικής δημιουργίας και της ανθρώπινης παρουσίας στη γη εί¬ναι εμπλουτισμένες με θόρυβο, ήχο και μουσική. Ότι το καθένα από αυτά επηρεά¬ζει τους ανθρώπους με ποικίλους τρόπους, έχει υποτεθεί από τότε ... -
Οι διασημότητες στη διαφήμιση : μελέτη των ελληνικών περιοδικών
(2009-07-22)Η προβολή προϊόντων από διάσημους ανθρώπους δεν είναι φαινόμενο της εποχής μας αλλά αποτελεί μία πολύ παλιά τεχνική της διαφήμισης, που παρατηρείται από τα τέλη του 19ου αιώνα. Αυτό που έχει αλλάξει την σημερινή εποχή είναι ... -
Προώθηση υπηρεσιών μέσω διαδικτύου : μελέτη περίπτωσης διαδικτυακού ασφαλιστικού πρακτορείου, εξέταση αποδοτικότητας διαδικτυακής διαφήμισης μέσω Google - adwords
(2011-12-02)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια καταγραφή των τάσεων σχετικά με την εξέλιξη του μάρκετινγκ στην Ελλάδα όσον αφορά στο πώς αυτό έχει επηρεαστεί από την ραγδαία είσοδο και εξάπλωση του διαδικτύου. Η προώθηση των διάφορων ... -
Στρατηγικές διαφήμισης και αποτελεσματικότητα τους στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η διαφήμιση αποτελεί μέρος του μίγματος μάρκετινγκ και είναι μια από τις κυριότερες προωθητικές ενέργειες των εταιρειών, η οποία καθιστά γνωστά τα προϊόντα στους δυνητικούς αγοραστές τους. Για να σχεδιαστεί σωστά η διαφήμιση ... -
Σχέση διαφημιστικής δαπάνης και πωλήσεων στον κλάδο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας
(2010-06-21)Η διαφήμιση συνιστά σήμερα βασικό εργαλείο του marketing με στόχο τη δημιουργία συγκριτικού πλεονεκτήματος για την επιχείρηση. Προβάλει τη διαφοροποίηση του προϊόντος της σε σχέση με εκείνα των ανταγωνιστών της και συμβάλλει ... -
Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Be strong/Μείνε Δυνατός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-26)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως βασικό της στόχο τη διερεύνηση της εφαρμογής του Μάρκετινγκ και της διαφήμισης σε Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό (Μ.Κ.Ο.) συγκεκριμένα η περίπτωση της μελέτης μας είναι η “Be Strong/Μείνε ... -
Το μίγμα προβολής ενός αλκοολούχου ποτού : μελέτη περίπτωσης
(2008-02-28)Η παρούσα διατριβή εξετάζει το μίγμα προβολής, και επικεντρώνεται κυρίως στην προώθηση πωλήσεων που εφαρμόζεται από τις επιχειρήσεις στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα επιδίωξε να αναλύσει τα ... -
Τρόποι διαφήμισης και προώθησης των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης: Ο ξενοδοχειακός κλάδος.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-22)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τους τρόπους και τις στρατηγικές προώθησης και διαφήμισης των ελληνικών μικρομεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Αρχικά, αναλύεται το θεωρητικό υπόβαθρο του παγκόσμιου ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ : η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Τα social media είναι μέσα που χρησιμοποιούνται καθημερινά από μεγάλη μερίδα του ανθρώπινου πληθυσμού για λόγους ψυχαγωγίας και κοινωνικής δικτύωσης. Η κοινωνική δικτύωση που προσφέρουν τα καθιστά κατάλληλα για μετάδοση ...