Το μίγμα προβολής ενός αλκοολούχου ποτού : μελέτη περίπτωσης
Master Thesis
Συγγραφέας
Γκιάστας, Ευάγγελος Ι.
Ημερομηνία
2008-02-28Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Οινοπνευματώδη ποτά -- Μάρκετινγκ ; Πωλήσεις, Προώθηση των ; ΔιαφήμισηΠερίληψη
Η παρούσα διατριβή εξετάζει το μίγμα προβολής, και επικεντρώνεται κυρίως στην προώθηση πωλήσεων που εφαρμόζεται από τις επιχειρήσεις στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα επιδίωξε να αναλύσει τα βασικά εργαλεία προώθησης πωλήσεων που χρησιμοποιεί μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες στον κλάδο, σε τρία από τα βασικά της προϊόντα στην κατηγορία τζιν, ουίσκι και βότκα. Στην πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια αναθεώρηση της βιβλιογραφίας για το μίγμα προβολής και συγκεκριμένα για τις μεθόδους και τα εργαλεία της προώθησης πωλήσεων. Στο δεύτερο κεφάλαιο ανέλυσα τα γενικά χαρακτηριστικά του κλάδου των αλκοολούχων ποτών, τους προσδιοριστικούς λόγους ζήτησης καθώς και τα μερίδια αγοράς τόσο για την εγχώρια αγορά συνολικά όσο και για την κατηγορία προϊόντων τζιν, ουίσκι και βότκα. Στο τρίτο κεφάλαιο, πραγματοποιείται μια μελέτη περίπτωσης και γίνεται μια ανάλυση για τις προωθητικές ενέργειες που εφαρμόζει, σε τρία από τα βασικά της προϊόντα στην κατηγορία τζιν, ουίσκι και βότκα, μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες οινοπνευματωδών ποτών παγκοσμίως. Η εταιρεία κατηγοριοποιεί την κάθε εμπορική της μάρκα βάση την προτεραιότητα μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο, προτεραιότητας μάρκας σε επίπεδο χώρας και κατηγορία μάρκας σε επίπεδο διοίκησης.