Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 135-137 από 137
-
Χρήση εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ και μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε περιβάλλον B2B
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Στόχος της παρούσας εργασίας, ήταν να διερευνηθεί η χρήση των εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ και των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε περιβάλλοντα Β2Β. Η έρευνα έλαβε χώρα μέσα ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ : η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Τα social media είναι μέσα που χρησιμοποιούνται καθημερινά από μεγάλη μερίδα του ανθρώπινου πληθυσμού για λόγους ψυχαγωγίας και κοινωνικής δικτύωσης. Η κοινωνική δικτύωση που προσφέρουν τα καθιστά κατάλληλα για μετάδοση ... -
Ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ μέσω της ευαισθητοποίησης του κοινού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10-21)Το ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο τα τελευταία χρόνια, επηρεασμένο από τις παγκόσμιες τάσεις και την ταχεία ανάπτυξη των ψηφιακών τεχνολογιών. Οι φαρμακευτικές εταιρείες επενδύουν ...