Browsing by Subject / Keyword "Μάρκετινγκ"
Now showing items 20-39 of 136
-
Εναλλακτικός τουρισμός & μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η παρούσα διπλωματική εργασία ερευνά τη σύνδεση του τουρισμού εκδηλώσεων (event tourism) με το μάρκετινγκ, εστιάζοντας στις γενικές έννοιες των φεστιβάλ και των εκδηλώσεων, καθώς και στη σημαντικότητά τους για τον ... -
Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Οι καταναλωτές καθημερινά βομβαρδίζονται από τις μεθόδους προώθησης πωλήσεων που υιοθετούν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κάποιο τομέα προκειμένου αυτές να τους πείσουν να προβούν στην αγορά του προϊόντος/ντων τους ... -
Επιχειρηματική ηθική στο marketing : εντοπισμός των φιλοσοφικών και ηθικών προσεγγίσεων, ανάλυση επιχειρηματικής ηθικής των συστατικών του μείγματος marketing και παρουσίαση ευρημάτων έρευνας σχετικά με την επιχειρηματική ηθική στελεχών μεγάλης ελληνικής επιχείρησης
(2008-11-10)Η εργασία αναπτύσσει ένα σύστημα αναφοράς φιλοσοφικών αναζητήσεων περί ηθικής. Παρουσιάζονται τα ευρήματα έρευνας σχετικά με την συμπεριφορά στελεχών μεγάλης ελληνικής επιχείρησης αναφορικά με ζητήματα επιχειρηματικής ... -
Επιχειρηματικό σχέδιο μονάδας φροντίδας αναπαραγωγικής υγείας και φιλοξενίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09-27)Δεδομένου ότι ο τουριστικός τομέας αναπαραγωγικής υγείας στην Ελλάδα αναπτύσσεται συνεχώς τα τελευταία δέκα χρόνια, οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν διαρκώς και παρουσιάζονται νέες. Το γεγονός ό,τι οι ανάγκες των πελατών ... -
Επιχειρησιακό και στρατηγικό μάρκετινγκ. Εφαρμογή σε ναυτιλιακή εταιρεία
(2013-05-14)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να αναδείξει την σπουδαιότητα της Στρατηγικής που ακολουθεί, ή καλύτερα οφείλει να ακολουθεί, μία ναυτιλιακή εταιρεία. Το στρατηγικό μάρκετινγκ λοιπόν κρίνεται αναγκαίο, ιδιαίτερα ... -
Ερευνα αγοράς για την τεχνική υποστήριξη (service ) αυτοκινήτων: ανάλυση περίπτωσης
(2004-12-01)Η εργασία παρουσιάζει τη διεξαγωγή Έρευνας για την Τεχνική Υποστήριξη (service) αυτοκινήτων της εταιρείας Peugeot στο συνεργεί των Αδελφών Μοίρη στο Πολύγωνο. Σκοπός της έρευνας είναι να αναδείξουμε και να αξιοποιήσουμε ... -
Ερευνα και πολιτική κατακτήσεως της αγοράς : Marketing
(Αθήνα: Παπαζήσης, 1965) -
Εφαρμογή επιχειρηματικού σχεδίου, με έμφαση στο σχέδιο μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές μονάδες: η περίπτωση ξενοδοχείου στη Μόσχα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Ο ανταγωνισμός μεταξύ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα έντονος και αναμένεται να αυξηθεί στο άμεσο μέλλον. Για να μπορέσουν λοιπόν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να λειτουργήσουν αποτελεσματικά χρειάζονται ... -
Εφαρμογή κινητών για ραντεβού σε κομμωτήρια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στη Τεχνοοικονομική Διοίκηση Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς με επιβλέποντα τον Καθηγητή κ. Κουρεμένο Αθανάσιο. Σκοπός ... -
Εφαρμογή της DCSYM συστημικής μεθοδολογίας και οι ψηφιακές δράσεις marketing σε πραγματικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο μια μικρομεσαία επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει τα social media και τις σύγχρονες τεχνολογίες για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δράσεων. Έτσι λοιπόν, η ... -
Εφαρμοσμένο φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην σύγχρονη αγορά υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στην παρούσα εργασία μελετάτε η εφαρμογή του συγχρόνου μάρκετινγκ από τις φαρμακευτικές εταιρίες. Ολοκληρώνοντας σε θεωρητικό επίπεδο την υπάρχουσα και συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση στη φαρμακευτική αγορά, λαμβάνοντας ... -
Η ανάπτυξη των νέων προϊόντων και η συμμετοχή του supply management
(2005-12-25)Η εργασία στοχεύει στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο το τμήμα προμηθειών μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη των νέων προϊόντων. Καθώς τα νέα προϊόντα είναι κρίσιμα για το μέλλον μίας επιχείρησης, οι σπουδαιότεροι ... -
Η αναβάθμιση του μίγματος marketing σε περιόδους κρίσης: η περίπτωση της Folli Follie
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-18) -
Η αποδοχή και η τάση για υιοθέτηση της ιδέας της ηλεκτροκίνησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-19) -
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και το μάρκετινγκ εντυπώσεων. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Η επίδραση του AI στις social media στρατηγικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)H εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης (AI) έχει επιφέρει σημαντική αλλαγή στη στρατηγική των κοινωνικών μέσων, επηρεάζοντας πολλές πτυχές της διαχείρισης και της χρήσης της πλατφόρμας. Η ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο ... -
Η εφαρμογή του μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική
(2008-02-08)To χρηματοπιστωτικό σύστημα τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει γνωρίσει τις δύο τελευταίες δεκαετίες συνεχείς αλλαγές στην προώθηση και παροχή των υπηρεσιών του λόγω των νέων προκλήσεων που δέχεται από ... -
Η καινοτομία υπό το πρίσμα της λογικής των υπηρεσιών - Services Dominant Logic (SDL)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-03-16)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η μελέτη μιας σύγχρονης αντίληψη του τομέα των υπηρεσιών με μια ενοποιημένη κατανόηση ως προς τα προϊόντα και τη φύση των οργανισμών, των αγορών και της κοινωνίας. Η βασική της πρόταση ... -
Η κανονιστική συμμόρφωση ως επιχειρησιακή στρατηγική στις τράπεζες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η δύσκολη οικονομική περίοδος στην οποία βρίσκεται η ελληνική οικονομία έχει επιδράσει σε όλους τους κλάδους οικονομικής δραστηριότητας χωρίς οι τράπεζες να αποτελούν εξαίρεση. Ωστόσο, παρά τις όποιες δυσκολίες έχουν ... -
Η κατανάλωση πολυτελών αγαθών σε περιβάλλον κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στη σημερινή εποχή, η κοινωνία μαστίζεται από οικονομική κρίση, η οποία κλείνει περίπου μια δεκαετία ύπαρξης, Η οικονομική αυτή κρίση έχει επηρεάσει όλους τους τομείς της ζωής των καταναλωτών καθώς και τις περισσότερες ...