Η ανάπτυξη των νέων προϊόντων και η συμμετοχή του supply management
Master Thesis
Συγγραφέας
Λορεντζάτος, Ιωάννης
Ημερομηνία
2005-12-25Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Μάρκετινγκ ; Προϊόντα ; Brand marketing plan formatΠερίληψη
Η εργασία στοχεύει στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο το τμήμα προμηθειών μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη των νέων προϊόντων. Καθώς τα νέα προϊόντα είναι κρίσιμα για το μέλλον μίας επιχείρησης, οι σπουδαιότεροι παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχή εξέλιξή τους είναι οι εξής : η οργανωτική δομή και οι ομάδες που εργάζονται για τη δημιουργία νέων προϊόντων, η σαφής ανάθεση ευθύνης και αρμοδιοτήτων, το μείγμα ικανοτήτων και εμπειριών, η συμμετοχή όλων στην ηγεσία και τέλος η αποφασιστικότητα της ανώτατης διοίκησης. Η διαχείριση των ομάδων που εργάζονται για την δημιουργία νέων προϊόντων είναι μία λεπτή και σύνθετη υπόθεση. Οι έμπειροι διευθυντές στις εταιρίες που κερδίζουν τις αγορές, με την εισαγωγή νέων προϊόντων αναγνωρίζουν ότι μόνο δημιουργώντας ομάδες απ΄ όλους τους τομείς μπορούν να λύσουν αποτελεσματικά τα προβλήματα. Είναι δεδομένο ότι η διατμηματική ομάδα η οποία θα δημιουργηθεί για την δημιουργία ενός νέου προϊόντος ή την βελτίωση ενός ήδη υπάρχοντος πρέπει να απαρτίζεται από όλα τα τμήματα, τα οποία από την δομή της όποιας εταιρίας έχουν αλληλοσυγκρουόμενα πλαίσια λειτουργίας.