Εφαρμογή κινητών για ραντεβού σε κομμωτήρια
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ανάπτυξη εφαρμογής ; Κομμωτήρια ; Νέες τεχνολογίες ; Κοινωνικά δίκτυα στο διαδίκτυο ; ΜάρκετινγκΠερίληψη
Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στη Τεχνοοικονομική Διοίκηση Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς με επιβλέποντα τον Καθηγητή κ. Κουρεμένο Αθανάσιο. Σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιάσει κατά πόσο μία 'παλιά υπηρεσία ́, όπως είναι αυτή της κομμωτικής μπορεί να ενσωματώσει τη σύγχρονη τεχνολογία. Συγκεκριμένα επιχειρεί να διερευνήσει κατά πόσο οι χρήστες της σύγχρονης τεχνολογίας και ειδικότερα των έξυπνων κινητών, είναι διατεθειμένοι να κάνουν χρήση αυτής για να κλείσουν ραντεβού στο κομμωτήριο της επιλογής τους. Αναλυτικότερα, η εργασία αυτή αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο γίνονται θεωρητικές προσεγγίσεις στις βασικές έννοιες και τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών κομμωτικής και ο τρόπος που μέχρι σήμερα κλείνει ο πελάτης τα ραντεβού του. Τι υπάρχει στις σύγχρονες τεχνολογίες όσον αφορά στις υπηρεσίες κομμωτικής και γενικότερα στις λεγόμενες παλιές υπηρεσίες. Παρουσίαση των δυνατοτήτων της προτεινόμενης εφαρμογής, δηλαδή τι ακριβώς θα μπορεί ο χρήστης να κάνει μέσα από αυτή και κατά πόσο μπορεί να αλλάξει η καθημερινότητα του, ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα της χρήσης της εφαρμογής. Ακόμα αναλύεται το μάρκετινγκ μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο δεύτερο μέρος γίνεται αναφορά στη μέθοδο με την οποία διανεμήθηκαν τα ερωτηματολόγια, καθώς επίσης τα κριτήρια αυτών και αναλύονται τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων. Τέλος, καταλήγουμε στα συμπεράσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε με γνώμονα τις ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογίας και τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στην κοινωνία.