Ερευνα αγοράς για την τεχνική υποστήριξη (service ) αυτοκινήτων: ανάλυση περίπτωσης
Master Thesis
Συγγραφέας
Βαβουγυιός, Θωμάς Δ.
Ημερομηνία
2004-12-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Quality control ; Automobile industry and trade ; Υπηρεσίες ; Μάρκετινγκ ; Service industriesΠερίληψη
Η εργασία παρουσιάζει τη διεξαγωγή Έρευνας για την Τεχνική Υποστήριξη (service) αυτοκινήτων της εταιρείας Peugeot στο συνεργεί των Αδελφών Μοίρη στο Πολύγωνο. Σκοπός της έρευνας είναι να αναδείξουμε και να αξιοποιήσουμε με συμπεράσματα την εκφρασμένη γνώμη των κατόχων αυτοκινήτων Peugeot. Πιο συγκεκριμένα την προτίμησή τους ως προς τα μοντέλα που αγοράζουν, τους λόγους που επισκέπτονται το συγκεκριμένο συνεργείο, καθώς και την ικανοποίηση των πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Επίσης, θα επιχειρήσουμε να τονίσουμε το προφίλ και τις ανάγκες των ατόμων που επισκέπτονται το συγκεκριμένο συνεργείο μέσα από την ανάλυση των δημογραφικών και ψυχογραφικών τους χαρακτηριστικών. Όλες οι παραπάνω πληροφορίες προήλθαν από την ανάλυση πρωτογενών στοιχείων, τα οποία συγκεντρώθηκαν άμεσα, με προσωπική συνέντευξη και με μέσο συλλογής το δομημένο ερωτηματολόγιο. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, γίνεται αναφορά στην έννοια και το περιεχόμενο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Ακολουθεί η παρουσίαση της Αυτοκινητοβιομηχανίας Peugeot και της Lion-Hellas. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στην ελληνική πραγματικότητα και στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου. Στο δεύτερο μέρος, παρατίθεται η μεθολογία της έρευνας και δίνονται όλα τα απαραίτητα στοιχεία για το πώς επιλέχτηκε η συγκεκριμένη μέθοδος συλλογής των στοιχείων και τα στάδια δειγματοληψίας, καθώς και για το πώς σχεδιάστηκε το ερωτηματολόγιο.