Show simple item record

dc.contributor.authorΒαβουγυιός, Θωμάς Δ.
dc.date.accessioned2006-04-03T12:13:00Z
dc.date.available2005-06-23T11:14:36Z
dc.date.issued2004-12-01T11:14:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/444
dc.description.abstractΗ εργασία παρουσιάζει τη διεξαγωγή Έρευνας για την Τεχνική Υποστήριξη (service) αυτοκινήτων της εταιρείας Peugeot στο συνεργεί των Αδελφών Μοίρη στο Πολύγωνο. Σκοπός της έρευνας είναι να αναδείξουμε και να αξιοποιήσουμε με συμπεράσματα την εκφρασμένη γνώμη των κατόχων αυτοκινήτων Peugeot. Πιο συγκεκριμένα την προτίμησή τους ως προς τα μοντέλα που αγοράζουν, τους λόγους που επισκέπτονται το συγκεκριμένο συνεργείο, καθώς και την ικανοποίηση των πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Επίσης, θα επιχειρήσουμε να τονίσουμε το προφίλ και τις ανάγκες των ατόμων που επισκέπτονται το συγκεκριμένο συνεργείο μέσα από την ανάλυση των δημογραφικών και ψυχογραφικών τους χαρακτηριστικών. Όλες οι παραπάνω πληροφορίες προήλθαν από την ανάλυση πρωτογενών στοιχείων, τα οποία συγκεντρώθηκαν άμεσα, με προσωπική συνέντευξη και με μέσο συλλογής το δομημένο ερωτηματολόγιο. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, γίνεται αναφορά στην έννοια και το περιεχόμενο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Ακολουθεί η παρουσίαση της Αυτοκινητοβιομηχανίας Peugeot και της Lion-Hellas. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στην ελληνική πραγματικότητα και στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου. Στο δεύτερο μέρος, παρατίθεται η μεθολογία της έρευνας και δίνονται όλα τα απαραίτητα στοιχεία για το πώς επιλέχτηκε η συγκεκριμένη μέθοδος συλλογής των στοιχείων και τα στάδια δειγματοληψίας, καθώς και για το πώς σχεδιάστηκε το ερωτηματολόγιο.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectQuality control
dc.subjectAutomobile industry and trade
dc.subjectΥπηρεσίες
dc.subjectΜάρκετινγκ
dc.subjectService industries
dc.titleΕρευνα αγοράς για την τεχνική υποστήριξη (service ) αυτοκινήτων: ανάλυση περίπτωσης
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/444
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes1584814 bytes


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»