Εφαρμοσμένο φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην σύγχρονη αγορά υγείας
Pharmaceutical strategy marketing in healthcare system
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Φάρμακα ; Φαρμακευτικές επιχειρήσεις ; Φαρμακευτική αγορά ; Χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια ; ΜάρκετινγκΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία μελετάτε η εφαρμογή του συγχρόνου μάρκετινγκ από τις
φαρμακευτικές εταιρίες. Ολοκληρώνοντας σε θεωρητικό επίπεδο την υπάρχουσα και
συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση στη φαρμακευτική αγορά, λαμβάνοντας υπόψιν
όλους εκείνους που την απαρτίζουν, αναλύεται στη συνέχεια η εφαρμογή του
σύγχρονου μάρκετινγκ από την εταιρία NaV Pharmaceutical στη προώθηση των
φαρμάκων.
Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται τα χαρακτηρίστηκα της φαρμακευτικής αγοράς, η
δομή, το μέγεθος όπως επίσης και οι κανόνες που διέπουν το σύνολο της
συγκεκριμένης αγοράς. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι τρόποι προώθησης των
συνταγογραφούμενων φαρμάκων και μια πρώτη προσέγγιση στο μάρκετινγκ και την
εφαρμογή του στη φαρμακευτική αγορά. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρονται αναλυτικά
τα εργαλεία του μάρκετινγκ και ο τρόπος που βοηθάνε στην ανάπτυξη της στρατηγικής
της εκάστοτε εταιρίας. Στο κεφάλαιο αυτό αναλύεται λεπτομερώς και ο κύκλος ζωής
των σκευασμάτων συνδέοντας έτσι το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του σε κάθε
στάδιο του κύκλου. Στο 4ο κεφάλαιο αναλύεται η μήτρα Ansoff μέσα από την οποία
ορίζονται ξεκάθαρα οι στόχοι του μάρκετινγκ. Στη συνέχεια στο 5ο κεφάλαιο ξεκινάει η
εφαρμογή όλων των παραπάνω θεωρητικών εννοιών για μια πολυεθνική εταιρία τη
NaV. Η NaV δημιουργήθηκε το 1996 με τη συγχώνευση των εταιρειών Cib και San. Η
NaV και οι προκάτοχοι εταιρείες έχουν μια μακρά πορεία με τις ρίζες της να
εντοπίζονται πριν από 250 και πλέον χρόνια και φέρουν μία πλούσια ιστορία στην
ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων.
Στη συνέχεια στο 6ο κεφάλαιο αναλύεται η Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια
αφού για τη νόσο αυτή και το φάρμακο της NaV θα γίνει ανάλυση και εφαρμογή των
εργαλείων μάρκετινγκ που αναφέρθηκαν στο 3ο κεφάλαιο. Στο 7ο κεφάλαιο γίνετε
αναφορά και ανάλυση του σκευάσματος Χ3 της NaV και στο 8ο κεφάλαιο εφαρμογή
της μήτρας Ansoff για τη NaV, καταλήγοντας στο είδος της στρατηγικής και τον τρόπο
εφαρμογής της.