dc.contributor.advisor | Πολλάλης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Κατηφορή, Άννα | |
dc.date.accessioned | 2017-03-20T11:27:31Z | |
dc.date.available | 2017-03-20T11:27:31Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9519 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία μελετάτε η εφαρμογή του συγχρόνου μάρκετινγκ από τις
φαρμακευτικές εταιρίες. Ολοκληρώνοντας σε θεωρητικό επίπεδο την υπάρχουσα και
συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση στη φαρμακευτική αγορά, λαμβάνοντας υπόψιν
όλους εκείνους που την απαρτίζουν, αναλύεται στη συνέχεια η εφαρμογή του
σύγχρονου μάρκετινγκ από την εταιρία NaV Pharmaceutical στη προώθηση των
φαρμάκων.
Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται τα χαρακτηρίστηκα της φαρμακευτικής αγοράς, η
δομή, το μέγεθος όπως επίσης και οι κανόνες που διέπουν το σύνολο της
συγκεκριμένης αγοράς. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι τρόποι προώθησης των
συνταγογραφούμενων φαρμάκων και μια πρώτη προσέγγιση στο μάρκετινγκ και την
εφαρμογή του στη φαρμακευτική αγορά. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρονται αναλυτικά
τα εργαλεία του μάρκετινγκ και ο τρόπος που βοηθάνε στην ανάπτυξη της στρατηγικής
της εκάστοτε εταιρίας. Στο κεφάλαιο αυτό αναλύεται λεπτομερώς και ο κύκλος ζωής
των σκευασμάτων συνδέοντας έτσι το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του σε κάθε
στάδιο του κύκλου. Στο 4ο κεφάλαιο αναλύεται η μήτρα Ansoff μέσα από την οποία
ορίζονται ξεκάθαρα οι στόχοι του μάρκετινγκ. Στη συνέχεια στο 5ο κεφάλαιο ξεκινάει η
εφαρμογή όλων των παραπάνω θεωρητικών εννοιών για μια πολυεθνική εταιρία τη
NaV. Η NaV δημιουργήθηκε το 1996 με τη συγχώνευση των εταιρειών Cib και San. Η
NaV και οι προκάτοχοι εταιρείες έχουν μια μακρά πορεία με τις ρίζες της να
εντοπίζονται πριν από 250 και πλέον χρόνια και φέρουν μία πλούσια ιστορία στην
ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων.
Στη συνέχεια στο 6ο κεφάλαιο αναλύεται η Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια
αφού για τη νόσο αυτή και το φάρμακο της NaV θα γίνει ανάλυση και εφαρμογή των
εργαλείων μάρκετινγκ που αναφέρθηκαν στο 3ο κεφάλαιο. Στο 7ο κεφάλαιο γίνετε
αναφορά και ανάλυση του σκευάσματος Χ3 της NaV και στο 8ο κεφάλαιο εφαρμογή
της μήτρας Ansoff για τη NaV, καταλήγοντας στο είδος της στρατηγικής και τον τρόπο
εφαρμογής της. | el |
dc.format.extent | 135 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Εφαρμοσμένο φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην σύγχρονη αγορά υγείας | el |
dc.title.alternative | Pharmaceutical strategy marketing in healthcare system | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | In this work you study the implementation of modern marketing by pharmaceutical
companies. Completing theoretically existing and constantly changing situation in the
pharmaceutical market , taking into account all those who compose it , then analyzes the
application of modern marketing of the company NaV Pharmaceutical in promoting
drugs.
The first chapter presents the features work in the pharmaceutical market, the
structure, the size as well as the rules governing the whole of the market. At the second
chapter is analyzed the ways of promotion of prescription drugs and a first approach to
the marketing and application of the pharmaceutical market. The third chapter detailed
the marketing tools and how they help in the development of the strategy of each
company. This chapter examines in detail and the life cycle of the formulations thus
linking marketing and implementation at every stage of the cycle . In the fourth chapter
analyzes the Ansoff matrix through which clearly defined the marketing objectives.
Then The 5th chapter starts implementing the above theoretical concepts for a
multinational company to NaV. The NaV created in 1996 by merging the companies
and Cib San. The NaV and predecessors companies have a long history with its roots to
identify than 250 years ago and have a rich history in developing innovative products.
Then in the sixth chapter analyzes the COPD since for this disease and the drug NaV
will analyze and implement marketing tools mentioned in the third chapter. In the 7th
chapter become reporting and analysis of the composition X3 of NaV and 8th chapter
application of Ansoff matrix to NaV, resulting in the kind of strategy and method of
implementation. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά και Διοίκηση της Υγείας | el |
dc.subject.keyword | Φάρμακα | el |
dc.subject.keyword | Φαρμακευτικές επιχειρήσεις | el |
dc.subject.keyword | Φαρμακευτική αγορά | el |
dc.subject.keyword | Χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια | el |
dc.subject.keyword | Μάρκετινγκ | el |