Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφαρμοσμένο φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην σύγχρονη αγορά υγείας

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚατηφορή, Άννα
dc.date.accessioned2017-03-20T11:27:31Z
dc.date.available2017-03-20T11:27:31Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9519
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία μελετάτε η εφαρμογή του συγχρόνου μάρκετινγκ από τις φαρμακευτικές εταιρίες. Ολοκληρώνοντας σε θεωρητικό επίπεδο την υπάρχουσα και συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση στη φαρμακευτική αγορά, λαμβάνοντας υπόψιν όλους εκείνους που την απαρτίζουν, αναλύεται στη συνέχεια η εφαρμογή του σύγχρονου μάρκετινγκ από την εταιρία NaV Pharmaceutical στη προώθηση των φαρμάκων. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται τα χαρακτηρίστηκα της φαρμακευτικής αγοράς, η δομή, το μέγεθος όπως επίσης και οι κανόνες που διέπουν το σύνολο της συγκεκριμένης αγοράς. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι τρόποι προώθησης των συνταγογραφούμενων φαρμάκων και μια πρώτη προσέγγιση στο μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στη φαρμακευτική αγορά. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρονται αναλυτικά τα εργαλεία του μάρκετινγκ και ο τρόπος που βοηθάνε στην ανάπτυξη της στρατηγικής της εκάστοτε εταιρίας. Στο κεφάλαιο αυτό αναλύεται λεπτομερώς και ο κύκλος ζωής των σκευασμάτων συνδέοντας έτσι το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του σε κάθε στάδιο του κύκλου. Στο 4ο κεφάλαιο αναλύεται η μήτρα Ansoff μέσα από την οποία ορίζονται ξεκάθαρα οι στόχοι του μάρκετινγκ. Στη συνέχεια στο 5ο κεφάλαιο ξεκινάει η εφαρμογή όλων των παραπάνω θεωρητικών εννοιών για μια πολυεθνική εταιρία τη NaV. Η NaV δημιουργήθηκε το 1996 με τη συγχώνευση των εταιρειών Cib και San. Η NaV και οι προκάτοχοι εταιρείες έχουν μια μακρά πορεία με τις ρίζες της να εντοπίζονται πριν από 250 και πλέον χρόνια και φέρουν μία πλούσια ιστορία στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων. Στη συνέχεια στο 6ο κεφάλαιο αναλύεται η Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια αφού για τη νόσο αυτή και το φάρμακο της NaV θα γίνει ανάλυση και εφαρμογή των εργαλείων μάρκετινγκ που αναφέρθηκαν στο 3ο κεφάλαιο. Στο 7ο κεφάλαιο γίνετε αναφορά και ανάλυση του σκευάσματος Χ3 της NaV και στο 8ο κεφάλαιο εφαρμογή της μήτρας Ansoff για τη NaV, καταλήγοντας στο είδος της στρατηγικής και τον τρόπο εφαρμογής της.el
dc.format.extent135el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕφαρμοσμένο φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην σύγχρονη αγορά υγείαςel
dc.title.alternativePharmaceutical strategy marketing in healthcare systemel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn this work you study the implementation of modern marketing by pharmaceutical companies. Completing theoretically existing and constantly changing situation in the pharmaceutical market , taking into account all those who compose it , then analyzes the application of modern marketing of the company NaV Pharmaceutical in promoting drugs. The first chapter presents the features work in the pharmaceutical market, the structure, the size as well as the rules governing the whole of the market. At the second chapter is analyzed the ways of promotion of prescription drugs and a first approach to the marketing and application of the pharmaceutical market. The third chapter detailed the marketing tools and how they help in the development of the strategy of each company. This chapter examines in detail and the life cycle of the formulations thus linking marketing and implementation at every stage of the cycle . In the fourth chapter analyzes the Ansoff matrix through which clearly defined the marketing objectives. Then The 5th chapter starts implementing the above theoretical concepts for a multinational company to NaV. The NaV created in 1996 by merging the companies and Cib San. The NaV and predecessors companies have a long history with its roots to identify than 250 years ago and have a rich history in developing innovative products. Then in the sixth chapter analyzes the COPD since for this disease and the drug NaV will analyze and implement marketing tools mentioned in the third chapter. In the 7th chapter become reporting and analysis of the composition X3 of NaV and 8th chapter application of Ansoff matrix to NaV, resulting in the kind of strategy and method of implementation.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΦάρμακαel
dc.subject.keywordΦαρμακευτικές επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΦαρμακευτική αγοράel
dc.subject.keywordΧρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθειαel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»