Ποιοτική διεθνοποίηση καταναλωτικών προιόντων : η σύζευξη (co-branding) της χώρας προέλευσης και της επωνυμίας
Master Thesis
Συγγραφέας
Κατσαρός, Ευάγγελος Γ.
Ημερομηνία
2011-02-21Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Branding (Marketing) ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Μάρκετινγκ ; Προϊόντα -- Εμπορική ονομασίαΠερίληψη
Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση μιας στρατηγικής διεθνοποίησης επώνυμων προϊόντων μέσω μιας προσέγγισης συνεργασίας ανάμεσα στην εταιρία που εμπορεύεται ένα επώνυμο προϊόν και στην χώρα προέλευσης. Η ερευνητική ιδέα είναι αν και κατά πόσο μπορεί μια εταιρία μπορεί να συνδέσει τυχόν θετικές διαστάσεις της εικόνας μιας χώρας με την εικόνα των επώνυμων προϊόντων της. Η δομή της εργασίας είναι τέτοια ώστε να περιλαμβάνει την εννοιολογική σύνδεση της ερευνητικής ιδέας με την υπάρχουσα βιβλιογραφία καθώς και την εμπειρική διερεύνηση της μέσω της διεξαγωγής μιας ποιοτικής έρευνας ώστε να αναδείξουμε όλες τις διαστάσεις του θέματος. Φιλοδοξία της έρευνας αυτής είναι να αποτελέσει πεδίο προβληματισμού σχετικά με μια εναλλακτική στρατηγική διεθνοποίησης, μέσω της οποίας θα επιτυχαίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η εκμετάλλευση των χαρακτηριστικών του τόπου προέλευσης ως ευκαιρία branding.