Στρατηγικές ανάπτυξης φαρμακείου
Pharmacy development strategies
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Φαρμακείο ; Στρατηγικές ανάπτυξης ; Μάρκετινγκ ; Κοινωνικά μέσαΠερίληψη
Το φαρμακείο ήταν πάντα το όργανο στο οποίο απευθύνεται πρώτα η πλειοψηφία των ασθενών με σκοπό την ενημέρωσή τους για πιθανά θέματα υγείας που αντιμετωπίζουν. Έτσι με τη σειρά αξίζει να επισημανθεί και ο ρόλος του φαρμακοποιού πόσο σημαντικός είναι αφού συνεισφέρει φανερά στο κοινωνικό σύνολο με την προάσπιση της υγείας, την πρόληψη αλλά και την αποσυμφόρηση του συστήματος υγείας.
Στην εποχή του σήμερα, η τεχνολογία πλέον παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο και το φαρμακείο με τη σειρά του πρέπει να ανανεωθεί στις νέες ανάγκες υπέρ της κοινωνίας. Η καινοτομία του φαρμακείου αποτελεί μονόδρομο για το σύγχρονο φαρμακοποιό.
Στόχος λοιπόν κάθε φαρμακοποιού είναι εξυπηρετήσει το κοινό του παρέχοντας την καλύτερη δυνατή λύση σε αυτές τις ανάγκες με γνώμονα το κέρδος του. Το φαρμακείο είναι μια επιχείρηση που με τη σειρά του ο σύγχρονος φαρμακοποιός, αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να έχει περισσότερη κερδοφορία.
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διεξαγωγή έρευνας με θέμα την εξέλιξη του φαρμακείου με το πέρας του χρόνου και την επίδραση της τεχνολογίας σε αυτό. Στόχος της εργασίας είναι να αποτελέσει έναυσμα και για άλλες εργασίες να ασχοληθούν με την πολυπαραγοντικότητα της εξέλιξής αυτής και αφετέρου να αποτελέσει βοήθεια για τους ίδιους τους φαρμακοποιούς που προσπαθούν να προσαρμοστούν στις αλλαγές αυτές.