Στρατηγικές επανατοποθέτησης μιας επιχείρησης στην αγορά : ανάλυση μελέτης περίπτωσης, Χυσός Οδηγός Α.Ε.
Master Thesis
Συγγραφέας
Κιοφίρη, Γκέντα - Αικατερίνη
Ημερομηνία
2011-06-14Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Branding (Marketing) ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Μάρκετινγκ ; Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιώνΠερίληψη
Η επανατοποθέτηση κάποιας εμπορικής επωνυμίας ουσιαστικά μεταφράζεται στην επανατοποθέτηση της εικόνας της επιχείρησης στην αγορά και αποτελεί συνήθη πρακτική των εταιρειών προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα σημάδια φθοράς που επέρχονται με το πέρασμα των ετών αλλά και να αντιμετωπίσουν τον αυξανόμενο ανταγωνισμό που αποτελεί τον σημαντικότερο κίνδυνο που μια επιχείρηση πρέπει να λάβει υπόψη της. Η επανατοποθέτηση της επιχείρησης στην αγορά είναι η απόπειρα να αυξηθεί ή να θεμελιωθεί η αξία της επιχείρησης καθώς οι αυξημένες απαιτήσεις των καταναλωτών σε συνδυασμό με την υπερπληθώρα προσφορά προϊόντων, διαβρώνουν την αξία της επιχείρησης με αποτέλεσμα να την καθιστούν μη ανταγωνιστική. Το case study που θα αποτελέσει αντικείμενο διερεύνησης στην παρούσα εργασία είναι η εταιρεία Χρυσός Οδηγός Α.Ε.. Εξετάζεται η μετάβαση της από μια προβληματική δημόσια επιχείρηση σε μια επιτυχημένη και κερδοφόρα ιδιωτική επιχείρηση. Αναλύονται οι αλλαγές που υιοθέτησε η εταιρεία τόσο σε εσωτερικό όσο και σε εξωτερικό επίπεδο, οι οποίες οδήγησαν στην επιτυχημένη επανατοποθέτηση της στην ελληνική αγορά και στον τομέα των εταιρειών παροχής υπηρεσιών.