Στρατηγική των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Social media strategy for business
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Στρατηγικός σχεδιασμός ; Μάρκετινγκ ; Διαδίκτυο (Internet) ; Strategic planning ; Internet marketing ; Social media -- Economic aspects ; Online social networks -- Economic aspectsΠερίληψη
Το γεγονός ότι η γενιά του σήμερα δεν γνωρίζει πως είναι η ζωή δίχως τα Social Media, μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι πλέον το word of mouth- βάσει του οποίου λαμβάνουν τις αποφάσεις τους οι καταναλωτές- δεν είναι διαφορετικό από αυτά. Πλέον, οι σχέσεις, δεν αναπτύσσονται μόνο μεταξύ γνωστών αλλά και μεταξύ αγνώστων. Το γεγονός αυτό αν και δυσχεραίνει την ποιότητα των διαπροσωπικών σχέσεων οδηγεί τους καταναλωτές να δείξουν εμπιστοσύνη σε προϊόντα / υπηρεσίες / εταιρίες που εκτίθενται μέσω Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης. Μια εταιρία προκειμένου να έχει απήχηση στους καταναλωτές, πρέπει να επιλέξει όχι μόνο το μέσο στο οποίο θα διαφημιστεί αλλά και το κατάλληλο μήνυμα που θα προβάλλει. Η Στρατηγική που θα ακολουθήσει από την αρχή, αλλά και στη συνέχεια της πορείας της παίζει σημαντικό ρόλο, όχι μόνο στις πωλήσεις, αλλά και στην εικόνα της προς το κοινό. Το χτίσιμο μίας αποτελεσματικής Social Media Στρατηγικής μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στην επιτυχημένη δημιουργία online σχέσεων με πελάτες και στο να χαθούν πολύτιμες τέτοιες ευκαιρίες. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το πόσο σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η Στρατηγική των επιχειρήσεων στα Ηλεκτρονικά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media), αλλά και ποια είναι τα βασικά βήματα - κινήσεις μιας επιτυχημένης Στρατηγικής. Αρχικά, με γνώμονα τη διεθνή βιβλιογραφία παρατίθενται σε θεωρητικό επίπεδο έννοιες, ορισμοί, σχεδιασμοί στρατηγικής και αναλύσεις αυτών, έτσι ώστε να είναι εφικτή η ανάγνωση, ανασκόπηση και μελέτη της εργασίας, όχι μόνο από εξειδικευμένους, αλλά και από ανειδίκευτους του είδους. Στη συνέχεια ακολουθεί εμπειρική μελέτη περίπτωσης (Case Study), το Social Media Strategy ενός προϊόντος, μέσα από την οποία αποδεικνύεται πώς το θεωρητικό κομμάτι μπορεί να μετατραπεί σε πράξη, καθώς επίσης παρουσιάζονται τ' αποτελέσματα της επιτυχημένης στρατηγικής που ακολουθήθηκε.