Browsing by Subject / Keyword "Internet marketing"
Now showing items 1-20 of 20
-
E-marketing εταιρίας παροχής υπηρεσιών ιστοχώρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Η παρούσα διπλωματική διατριβή, έχει ως θέμα το e-marketing. Αναλύονται οι τρόποι και τα εργαλεία τα οποία μπορεί μια επιχείρηση να χρησιμοποιήσει προκειμένου να ασκήσει την πολιτική marketing στο διαδίκτυο. Λόγω της ... -
Social media marketing
(2014-09-30)Η καθημερινή χρήση των Social Media, τόσο από ηλεκτρονικούς υπολογιστές όσο κι από τα κινητά τηλέφωνα, τα έχει καθιερώσει πια ως μία δεύτερη παράλληλη ζωή για τον κάθε χρήστη ξεχωριστά. Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη ... -
Social media marketing : μελέτη περίπτωσης στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, διαδραματίζουν ... -
Social media marketing: η περίπτωση του Facebook
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει αρχικά μια ιστορική αναδρομή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα ακολουθήσει η αναλυτική παρουσίασή τους, που περιλαμβάνει τους βασικούς ορισμούς, τις λειτουργίες τους, τις αλλαγές ... -
Αξιολόγηση ξενοδοχείων (Tripadvisor) και λήψη αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στις μέρες μας παρατηρείται η όλο και συνεχώς αυξανόμενη χρήσης των social media σε κάθε πτυχή της σύγχρονης ζωής. Το αποτέλεσμα είναι να δημιουργηθούν social media που απευθύνονται σε κάθε χρήστη είτε αυτός θέλει να ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ : αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Αυτή η διπλωματική εργασία αρχικά αναφέρεται στο θεωρητικό κομμάτι του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της διαδικτυακής διαφήμισης. Περιλαμβάνει δηλαδή μια σύντομη αναφορά στο διαδίκτυο, στα εργαλεία του διαδικτύου καθώς και ... -
Έρευνα για την συμπεριφορά των χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα και η χρήση αυτών ως εργαλείο του marketing
(2013-06-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί πρώτον στην ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών απέναντι στο Facebook και δεύτερον στην εξαγωγή συμπερασμάτων για την χρήση του ως εργαλείου του marketing από τις επιχειρήσεις. ... -
Εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικού επιχειρείν Β2Β (Business to business) σε ελληνική φαρμακευτική επιχείρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Κάθε επιχείρηση είναι αναγκαίο να κάνει μελέτη πριν πάρει οποιαδήποτε απόφαση για αλλαγή του τρόπου δραστηριοποίησης και ανάπτυξης, προκειμένου να διαπιστώσει το αποτέλεσμα μιας αλλαγής αλλά και τον τρόπο που θα το κάνει, ... -
Η αξιοποίηση του Facebook από τις επιχειρήσεις
(2014-10-02)Η διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να εξετάσει πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα, το Facebook, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα εργαλείο επιχειρηματικής δραστηριότητας, καθώς και την εμπειρία των επιχειρήσεων ... -
Η επίδραση των online μέσων στον κλάδο της διαφήμισης: έμφαση στα social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-09-26)Μέσα από τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, ο διαφημιστικός κλάδος στην Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπος με ριζικές αλλαγές. Από την μία πλευρά, παρουσιάζεται διαρκής μείωση στο διαφημιστικό κονδύλι για την προβολή και προώθηση ... -
Η παρουσία των ελληνικών φαρμακευτικών εταιρειών στο διαδίκτυο : αξιολόγηση και συγκριτική ανάλυση ιστοχώρων
(2009-01-26)Στόχος της εργασίας είναι οι φαρμακευτικές εταιρείες της χώρας μας στο διαδίκτυο. Στην εργασία αυτή φαίνεται η δομή του κλάδος των φαρμάκων στη χώρα μας, καθώς επίσης και το ποια είναι η χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο και ανάπτυξη virtual malls
(2007-07-17)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη, η ανάλυση, η υλοποίηση και οι προοπτικές εξέλιξης των Virtual Malls. Ξεκινώντας με εισαγωγικά στοιχεία για την αξιολόγηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν : ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά γραφεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-12-01)Η ανάπτυξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Information Communication Technology, ICTs) και η έλευση του Διαδικτύου έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επικοινωνούν, εργάζονται, ... -
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ... -
Μελέτη οφέλους για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις από την χρήση πλατφορμών ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρμογών e-business
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στόχος της εργασίας ήταν η μελέτη τεχνολογιών που μπορούν να βοηθήσουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να δραστηριοποιηθούν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν με ελάχιστο κόστος και χωρίς την χρήση εξειδικευμένου τεχνικού ... -
Στρατηγικές ικανοποίησης πελατών ηλεκτρονικών καταστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τις "Στρατηγικές Ικανοποίησης Πελατών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων' και προσπαθεί να προσδιορίσει και να αναλύσει τις υπάρχουσες ή τις μελλοντικές στρατηγικές τέτοιων καταστημάτων ... -
Στρατηγική των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Το γεγονός ότι η γενιά του σήμερα δεν γνωρίζει πως είναι η ζωή δίχως τα Social Media, μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι πλέον το word of mouth- βάσει του οποίου λαμβάνουν τις αποφάσεις τους οι καταναλωτές- δεν είναι διαφορετικό ... -
Τα ιστολόγια ως εργαλείο επιχειρηματικής στρατηγικής
(2014-10-30)Σήμερα το διαδίκτυο έχει γίνει το δεύτερο πιο σημαντικό κανάλι εμπορίου και μία πολύ ισχυρή πηγή πληροφόρησης των πελατών. Πρόσφατες έρευνες δείχνουν πως το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο απειλείται σε πάρα πολλούς τομείς από ... -
Το marketing των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης
(2014-09-25)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι «Η προώθηση των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίου με στόχο να εντοπισθούν οι αγορές στόχοι ... -
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εφαρμογές του διαδικτυακού μάρκετινγκ στη βιομηχανία (industrial internet marketing)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Το ραδιόφωνο άλλαξε τις δουλειές και ειδικότερα επηρέασε την επιστήμη του Μάρκετινγκ. Επιτάχυνε τον μετασχηματισμό της οικονομίας σε μία μαζική αγορά. Μία εταιρεία θα μπορούσε να γίνει γνωστή στη χώρα της ή και διεθνώς ...