Σχέδιο μάρκετινγκ για την τηλεφωνία μέσω Διαδικτύου
Marketing plan for Internet telephony
View/ Open
Keywords
Διαδικτυακή εφαρμογήAbstract
Η τηλεφωνία αποτελεί βασική τεχνολογία στη σημερινή κοινωνία. Καθώς κινούμαστε στην ψηφιακή εποχή, όπου η τεχνολογία αποκτά κυρίαρχο ρόλο, η τηλεφωνία κινείται επίσης προς την ψηφιοποίηση με την μορφή της τηλεφωνίας μέσω Διαδικτύου (Voice over IP). Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί ένα σχέδιο μάρκετινγκ για την εταιρία πληροφορικής Modulus S.A. που επιθυμεί να εισάγει μια νέα υπηρεσία στο ενεργητικό της, την τηλεφωνία μέσω Διαδικτύου. Ο στόχος της διπλωματικής είναι να αξιολογήσει τις ποικίλες παραμέτρους που επηρεάζουν την απόδοση της εταιρίας και να καταλήξει σε ένα σύνολο προτάσεων που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν ώστε να επιφέρουν θετικά αποτελέσματα για την εταιρία. Η εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Το πρώτο μέρος, περιλαμβάνει την ανάλυση του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται η εταιρία αξιοποιώντας τα εργαλεία του στρατηγικού μάνατζμεντ. Στο δεύτερο μέρος, αναλύεται το σχέδιο μάρκετινγκ και το θεωρητικό υπόβαθρο της τηλεφωνίας μέσω Διαδικτύου. Το τρίτο και τελευταίο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει την πρωτογενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε αντλώντας στοιχεία από τα ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια που στάλθηκαν στις υπό εξέταση εταιρίες. Τα αποτελέσματα της έρευνας, σε συνδυασμό με τα υπάρχοντα στοιχεία, καθόρισαν την βασική γραμμή που θα πρέπει να ακολουθήσει η εταιρία, ώστε να καταφέρει να πάρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, να προσδιορίσει αποτελεσματικά την αγορά-στόχο και να πετύχει αύξηση των πωλήσεών της. Η αγορά και κατά συνέπεια το μάρκετινγκ είναι αμφότερα ευμετάβλητα και επομένως τίποτα δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο και να παραμένει σταθερό.