Από το μάρκετινγκ στο νευρομάρκετινγκ: ζητήματα ηθικής στις υπηρεσίες υγείας
From marketing to neuromarketing: the ethical issues to healthcare services
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Νευρομάρκετινγκ ; Ζητήματα ηθικήςΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική, αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση με θέμα το πέρασμα από το κλασικό μάρκετινγκ, στο νεοσύστατο νευρομάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα στον τομέα των υπηρεσιών υγείας. Η συμπεριφορά του καταναλωτή ήταν μια βασική συνισταμένη η οποία ερευνήθηκε για να φτάσουμε στην ανάλυση των μεθόδων που χρησιμοποιεί το νευρομάρκετινγκ, με σκοπό να προωθήσει προϊόντα και υπηρεσίες. Υπάρχουν δύο αντικρουόμενες πλευρές, δηλαδή οι υποστηρικτές και οι επικριτές του νευρομάρκετινγκ που προβάλουν την οπτική τους για το ζήτημα. Ένα σημαντικό θέμα που έχει προκύψει από την χρήση των τεχνικών του νευρομάρκετινγκ, είναι τα ζητήματα ηθικής, τα οποία προβάλλουν και οι επικριτές. Από αυτά, τα πιο σημαντικά είναι το θέμα της παραβίασης της ιδιωτικότητας, αλλά και το αν οι εταιρείες που το χρησιμοποιούν είναι σε θέση να διακρίνουν όρια και να έχουν ηθικούς φραγμούς όταν ξέρουν πως θα υπάρξει αντίκτυπος στο κέρδος τους.