Εναλλακτικός τουρισμός & μάρκετινγκ
Event tourism & marketing
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Εναλλακτικός τουρισμός ; Event tourism ; Event ; Τουρισμός ; Φεστιβάλ ; Festival ; Marketing ; Μάρκετινγκ ; ΕκδήλωσηΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία ερευνά τη σύνδεση του τουρισμού εκδηλώσεων (event
tourism) με το μάρκετινγκ, εστιάζοντας στις γενικές έννοιες των φεστιβάλ και των
εκδηλώσεων, καθώς και στη σημαντικότητά τους για τον τουριστικό κλάδο. Παρουσιάζεται
μια ιστορική αναδρομή για την εξέλιξη των τουριστικών εκδηλώσεων και γίνεται ανάλυση
των διαφόρων τύπων και μεγεθών εκδηλώσεων που συναντώνται στο πλαίσιο του
τουρισμού.
Σημαντικό κομμάτι της έρευνας αποτελεί το μίγμα μάρκετινγκ, με ιδιαίτερη έμφαση στην
εφαρμογή του στον εναλλακτικό τουρισμό και τις εκδηλώσεις. Διερευνάται η επίδραση
των πλατφορμών κοινωνικών μέσων στην προώθηση των τουριστικών εκδηλώσεων, ενώ
αναλύονται στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζονται για την προσέλκυση τουριστών και
τη δημιουργία επιτυχημένων εκδηλώσεων.
Η έρευνα συμπληρώνεται από μια ποσοτική ανάλυση, μέσω της οποίας συλλέχθηκαν
δεδομένα από συμμετέχοντες, και αξιολογούνται τα δημογραφικά χαρακτηριστικά και οι
απόψεις τους σχετικά με τον τουρισμό εκδηλώσεων. Τα αποτελέσματα της έρευνας
αποτυπώνουν σημαντικά συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών
μάρκετινγκ, ενώ προτείνονται συγκεκριμένες βελτιώσεις για την προώθηση και οργάνωση
εκδηλώσεων στον τουριστικό τομέα.