Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εναλλακτικός τουρισμός & μάρκετινγκ

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜελισσουργάκη, Άννα
dc.date.accessioned2024-10-24T06:38:51Z
dc.date.available2024-10-24T06:38:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16901
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4323
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία ερευνά τη σύνδεση του τουρισμού εκδηλώσεων (event tourism) με το μάρκετινγκ, εστιάζοντας στις γενικές έννοιες των φεστιβάλ και των εκδηλώσεων, καθώς και στη σημαντικότητά τους για τον τουριστικό κλάδο. Παρουσιάζεται μια ιστορική αναδρομή για την εξέλιξη των τουριστικών εκδηλώσεων και γίνεται ανάλυση των διαφόρων τύπων και μεγεθών εκδηλώσεων που συναντώνται στο πλαίσιο του τουρισμού. Σημαντικό κομμάτι της έρευνας αποτελεί το μίγμα μάρκετινγκ, με ιδιαίτερη έμφαση στην εφαρμογή του στον εναλλακτικό τουρισμό και τις εκδηλώσεις. Διερευνάται η επίδραση των πλατφορμών κοινωνικών μέσων στην προώθηση των τουριστικών εκδηλώσεων, ενώ αναλύονται στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζονται για την προσέλκυση τουριστών και τη δημιουργία επιτυχημένων εκδηλώσεων. Η έρευνα συμπληρώνεται από μια ποσοτική ανάλυση, μέσω της οποίας συλλέχθηκαν δεδομένα από συμμετέχοντες, και αξιολογούνται τα δημογραφικά χαρακτηριστικά και οι απόψεις τους σχετικά με τον τουρισμό εκδηλώσεων. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποτυπώνουν σημαντικά συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών μάρκετινγκ, ενώ προτείνονται συγκεκριμένες βελτιώσεις για την προώθηση και οργάνωση εκδηλώσεων στον τουριστικό τομέα.el
dc.format.extent107el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕναλλακτικός τουρισμός & μάρκετινγκel
dc.title.alternativeEvent tourism & marketingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΕναλλακτικός τουρισμόςel
dc.subject.keywordEvent tourismel
dc.subject.keywordEventel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordΦεστιβάλel
dc.subject.keywordFestivalel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΕκδήλωσηel
dc.date.defense2024-10-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»