Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ιδιωτικού δημοτικού σχολείου
Development of a business plan for the creation of a private primary school
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Επενδυτικό σχέδιο ; Επενδύσεις ; Χρηματοοικονομική ανάλυσηΠερίληψη
Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με ένα επενδυτικό σχέδιο ανάπτυξης ενός ιδιωτικού Δημοτικού Σχολείου στην περιοχή του Χαλανδρίου. Ουσιαστικά, ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Μετά το εισαγωγικό σημείωμα, το πρώτο κεφάλαιο αναφέρθηκε στη βασική ιδέα του επενδυτικού σχεδίου και την οργάνωση του σχολείου. Στη συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρθηκε στην ανάλυση αγοράς μάρκετινγκ με ιδιαίτερη αναφορά στις πέντε δυνάμεις του Pοrter. Το τρίτο κεφάλαιο κατέγραψε πληροφορίες για το στρατηγικό μάρκετινγκ του σχολείου. Το τέταρτο εμβάθυνε στις εγκαταστάσεις και τον απαιτούμενο εξοπλισμό. Τέλος, το πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο έκανε λόγο στη χρηματοοικονομική ανάλυση και την αξιολόγηση της επένδυσης. Η εργασία έκλεισε με τα τελικά συμπεράσματα στον επίλογο.