Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ιδιωτικού δημοτικού σχολείου

dc.contributor.advisorΤσελεκούνης, Μάρκος
dc.contributor.authorΣεβόπουλος, Ιωάννης
dc.date.accessioned2022-02-21T07:41:46Z
dc.date.available2022-02-21T07:41:46Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14120
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1543
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με ένα επενδυτικό σχέδιο ανάπτυξης ενός ιδιωτικού Δημοτικού Σχολείου στην περιοχή του Χαλανδρίου. Ουσιαστικά, ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Μετά το εισαγωγικό σημείωμα, το πρώτο κεφάλαιο αναφέρθηκε στη βασική ιδέα του επενδυτικού σχεδίου και την οργάνωση του σχολείου. Στη συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρθηκε στην ανάλυση αγοράς μάρκετινγκ με ιδιαίτερη αναφορά στις πέντε δυνάμεις του Pοrter. Το τρίτο κεφάλαιο κατέγραψε πληροφορίες για το στρατηγικό μάρκετινγκ του σχολείου. Το τέταρτο εμβάθυνε στις εγκαταστάσεις και τον απαιτούμενο εξοπλισμό. Τέλος, το πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο έκανε λόγο στη χρηματοοικονομική ανάλυση και την αξιολόγηση της επένδυσης. Η εργασία έκλεισε με τα τελικά συμπεράσματα στον επίλογο.el
dc.format.extent60el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑνάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ιδιωτικού δημοτικού σχολείουel
dc.title.alternativeDevelopment of a business plan for the creation of a private primary schoolel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe present study dealt with an investment plan for the development of a private primary school in the area of Chalandri. In fact, it was completed in five chapters. After the introductory note, the first chapter referred to the basic idea of the investment plan and the organization of the school. The second chapter then deals with marketing market analysis with particular reference to Porter's five forces. The third chapter recorded information about the school's strategic marketing. The fourth went deeper into the facilities and equipment required. Finally, the fifth and last chapter spoke on the financial analysis and evaluation of the investment. The work closed with the final conclusions in the epilogue.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΕπενδυτικό σχέδιοel
dc.subject.keywordΕπενδύσειςel
dc.subject.keywordΧρηματοοικονομική ανάλυσηel
dc.date.defense2022-02-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»