Trade marketing και η ροή της πληροφορίας: η σημασία της ανταλλαγής πληροφορίας και της τεχνολογίας
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Logistics ; Μάρκετινγκ ; Πληροφοριακή τεχνολογία ; ΕμπόριοΛέξεις κλειδιά
ΠληροφορίαΠερίληψη
Ο σκοπός της εργασίας είναι η εξέταση του ρόλου της πληροφορίας στο trade marketing με σκοπό τη δημιουργία ενός εννοιολογικού πλαισίου το οποίο εξηγεί τη σημασία της ανταλλαγής πληροφορίας στην εφοδιαστική αλυσίδα και πως εμπλέκεται σε αυτό η χρήση και η ανάπτυξη της τεχνολογίας. Εκτός από τη σχετική βιβλιογραφία, η εργασία αναλύει τη μελέτη περίπτωσης της Procter & Gamble/Wall-Mart καθώς και αυτής της Campbell Soup Company. Οι μελέτες περίπτωσης στο συγκεκριμένο θέμα είναι αρκετά περιορισμένες και ως εκ τούτου υπάρχει έλλειψη εμπειρικής έρευνας. Το εννοιολογικό πλαίσιο βασίστηκε στη θεωρία της εφοδιαστικής αλυσίδας, του trade marketing και της πληροφορίας. Στα συμπεράσματα της εργασίας διαπιστώνεται ότι οι αβεβαιότητες που προκύπτουν από τις συνθήκες της ζήτησης, τις αλληλεξαρτώμενες λειτουργίες της εφοδιαστικής αλυσίδας και την ύπαρξη ευκαιριών παρακινούν τα μέλη της αλυσίδας να εκμεταλλευθούν της ανταλλαγή της πληροφόρησης. Τα κύρια οφέλη της ανταλλαγής πληροφόρησης στις εφοδιαστικές αλυσίδες περιλαμβάνουν: την επίτευξη ευκρίνειας στις συμβάσεις, της αποτελεσματικής αντιμετώπισης της αβεβαιότητας της αγοράς, και της διευκόλυνσης του συνδυασμού της εφοδιαστικής αλυσίδας.