Διερεύνηση των προτιμήσεων των πελατών ΔΕΗ Α.Ε. σχετικά με την εξόφληση των λογαριασμών ρεύματος
Master Thesis
Συγγραφέας
Χρα, Αλεξάνδρα Ε.
Ημερομηνία
2011-10-27Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού ; Ηλεκτρική ενέργεια ; Έρευνα ; Μάρκετινγκ ; ΚαταναλωτέςΠερίληψη
Η Γενική Διεύθυνση Εμπορίας της ΔΕΗ Α.Ε., έχοντας στο επίκεντρο την ικανοποίηση του πελάτη, εξετάζει διαρκώς κάθε παράμετρο της εξυπηρέτησής του και προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για τη βελτίωσή της. Ένα μείζον θέμα τόσο για τους πελάτες όσο και για την ίδια την επιχείρηση είναι η εύκολη, γρήγορη και ασφαλής εξόφληση των λογαριασμών. Για το λόγο αυτό ήδη η ΔΕΗ προσφέρει εναλλακτικούς ασφαλείς τρόπους πληρωμής, πέρα από την εξόφληση στα ταμεία της. Η παρούσα εργασία περιλαμβάνει τη διεξαγωγή έρευνας με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίου από πελάτες που επισκέφτηκαν τα ταμεία ΔΕΗ και τη στατιστική επεξεργασία τους για την εξαγωγή συμπερασμάτων. Η εργασία εξέτασε: Α) τους λόγους για τους οποίους οι πελάτες προτιμούν την εξόφληση των λογαριασμών ρεύματος στα ταμεία ΔΕΗ, Β) την ενημέρωση των πελατών γύρω από τους εναλλακτικούς τρόπους εξόφλησης λογαριασμών ρεύματος, Γ) τη συχνότητα χρήσης των εναλλακτικών τρόπων εξόφλησης λογαριασμών ρεύματος, Δ) την πληροφόρηση των πελατών σχετικά με την πάγια τραπεζική εντολή, ως μέθοδο εξόφλησης λογαριασμών ρεύματος και Ε) νέους πιθανούς τρόπους πληρωμής λογαριασμών, με στόχο τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών.