Social media και ψηφιακό μάρκετινγκ
Social media and digital marketing
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Social media ; Online εταιρική παρουσίαΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία σχετίζεται με τη διαμόρφωση του social media marketing από τις επιχειρήσεις. Το ενδιαφέρον ως προς το θέμα αυτό προκύπτει λόγω της σημαντικής επίδρασης που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στους σημερινούς ανθρώπους.
Η λειτουργία του μάρκετινγκ είναι μία από τις πιο σημαντικές σε επιχειρηματικό επίπεδο, καθώς συμβάλλει στην προσέγγιση και απόκτηση νέων πελατών. Μάλιστα, στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή καθίστανται πιο ουσιαστικές διάφορες ενέργειες προβολής και προώθησης που μπορούν να πραγματοποιηθούν πλέον μέσω Διαδικτύου. Σημαντικοί παράγοντες ως προς την κατεύθυνση αυτή είναι διάφορα social media που έχουν αναπτυχθεί, όπως πχ το Facebook, το Twitter, το Instagram, το Youtube και το Linkedin.
Τα κυριότερα οφέλη που προσφέρουν τα social media σε μια επιχείρηση είναι η διεύρυνση της προβολής της και η ανάπτυξη πιο άμεσης επικοινωνίας με υπάρχοντες και δυνητικούς καταναλωτές, με το ελάχιστο δυνατό κόστος. Παρόλα αυτά οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν στο μέγιστο βαθμό τα social media, όπως οι αμερικάνικες και ευρωπαϊκές εταιρείες. Η διαπίστωση αυτή προκύπτει από το γεγονός ότι παρουσιάζουν αδυναμίες στην ενσωμάτωση μεθόδων online προβολής και προώθησης. Ωστόσο, θα πρέπει άμεσα να υιοθετήσουν πρακτικές social media marketing, εντάσσοντάς το στη λειτουργία τους, ώστε να ανταποκριθούν πιο αποτελεσματικά στις απαιτήσεις της σύγχρονης ψηφιακής εποχής.