Εμφάνιση απλής εγγραφής

Social media και ψηφιακό μάρκετινγκ

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΑγγελή, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2019-12-03T06:44:05Z
dc.date.available2019-12-03T06:44:05Z
dc.date.issued2019-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12459
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία σχετίζεται με τη διαμόρφωση του social media marketing από τις επιχειρήσεις. Το ενδιαφέρον ως προς το θέμα αυτό προκύπτει λόγω της σημαντικής επίδρασης που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στους σημερινούς ανθρώπους. Η λειτουργία του μάρκετινγκ είναι μία από τις πιο σημαντικές σε επιχειρηματικό επίπεδο, καθώς συμβάλλει στην προσέγγιση και απόκτηση νέων πελατών. Μάλιστα, στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή καθίστανται πιο ουσιαστικές διάφορες ενέργειες προβολής και προώθησης που μπορούν να πραγματοποιηθούν πλέον μέσω Διαδικτύου. Σημαντικοί παράγοντες ως προς την κατεύθυνση αυτή είναι διάφορα social media που έχουν αναπτυχθεί, όπως πχ το Facebook, το Twitter, το Instagram, το Youtube και το Linkedin. Τα κυριότερα οφέλη που προσφέρουν τα social media σε μια επιχείρηση είναι η διεύρυνση της προβολής της και η ανάπτυξη πιο άμεσης επικοινωνίας με υπάρχοντες και δυνητικούς καταναλωτές, με το ελάχιστο δυνατό κόστος. Παρόλα αυτά οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν στο μέγιστο βαθμό τα social media, όπως οι αμερικάνικες και ευρωπαϊκές εταιρείες. Η διαπίστωση αυτή προκύπτει από το γεγονός ότι παρουσιάζουν αδυναμίες στην ενσωμάτωση μεθόδων online προβολής και προώθησης. Ωστόσο, θα πρέπει άμεσα να υιοθετήσουν πρακτικές social media marketing, εντάσσοντάς το στη λειτουργία τους, ώστε να ανταποκριθούν πιο αποτελεσματικά στις απαιτήσεις της σύγχρονης ψηφιακής εποχής.el
dc.format.extent65el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleSocial media και ψηφιακό μάρκετινγκel
dc.title.alternativeSocial media and digital marketingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe current thesis is related to the way the social media marketing is related to the business operation. This reference arises due to the importance of the social media on the modern lifestyle. Marketing function is one of the most important in business level, as it is related to attraction and reach of new customers. Furthermore, in modern digital age, promotional activities through Internet are becoming more essential for a company. Significant factors in this direction are various social media that have been developed, such as Facebook, Twitter, Instagram, Youtube and Linkedin. The main benefits of social media marketing are the development of more ways of direct communication with potential and existing customers and the enhancement of company’s promotion at the least possible cost. Despite these benefits, Greek companies don’t use so much the social media, such as American and European companies. This happens due to the fact that Greek companies have weaknesses in integrating online and social media methods of promotion and communication. However, Greek companies have to adopt social media marketing practices immediately and integrate them into their operation to respond more effectively to the demands of the modern digital age.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.subject.keywordOnline εταιρική παρουσίαel
dc.date.defense2019-12-02


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»