Browsing Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης by Title
Now showing items 1179-1198 of 2029
-
Μ.Ε.Ν. νεογνών: Παράγοντες νεογνικής θνησιμότητας.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-03)Η νεογνική θνησιμότητα αποτελούσε διαχρονικά αντικείμενο μελέτης και παρατηρήσεων. Ο ορισμός της νεογνικής θνησιμότητας εντάσσεται στα πλαίσια περιγραφής του αριθμούν των νεογνικών θανάτων σε νεογνά μικρότερα του ενός έτους ... -
Μentoring - Ο θεσμός του μέντορα: οι αντιλήψεις των αναπληρωτών νηπιαγωγών με 0-5 έτη προϋπηρεσίας για τη χρησιμότητα του θεσμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)Τα τελευταία χρόνια η παροχή ποιοτικής και αποτελεσματικής εκπαίδευσης όπως και ο εκσυγχρονισμός του εκπαιδευτικού συστήματος βρίσκονται στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής πολιτικής. Η υποστήριξη και η καθοδήγηση των ... -
Μάρκετινγκ αισθήσεων & η δύναμη των χρωμάτων: πως χρησιμοποιούνται τα χρώματα στο μάρκετινγκ για να επηρεάσουν τις αποφάσεις των πελατών
(2012-04-10)Έρευνες στα χρώματα έχουν αποδείξει μια δυνατή σχέση ανάμεσα στα χρώματα, τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές. Το χρώμα μπορεί να επηρεάσει την συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς την αγορά ενός προϊόντος, την αντίληψή του ... -
Μάρκετινγκ και ασφαλιστικές επιχειρήσεις: το μίγμα μαρκετινγκ και η μελέτη περίπτωσης Εθνική Ασφαλιστική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία, εκπονήθηκε στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Οικονομική & Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Οικονομικού Τμήματος, του Πανεπιστημίου Πειραιά. Θέμα της διπλωματικής, ... -
Μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων: μελέτη περίπτωσης από τον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετάται το μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων. Γνωστό στην διεθνή βιβλιογραφία και ως Relationship Marketing (Μάρκετινγκ Σχέσεων). Η συγκεκριμένη εταιρική φιλοσοφία, αφορά ... -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας - Μελέτη περίπτωσης μαιευτικής κλινικής ΡΕΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η δυναμική εξέλιξη της ζωής έχει επηρεάσει αναπόφευκτα τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης που παράγουν σημαντικές αλλαγές και επιβάλλουν το μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης ως απαραίτητο στοιχείο των εμπορικών σημάτων ... -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας: η περίπτωση του προγράμματος "Βοήθεια στο Σπίτι"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, οι υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης έχουν αναλάβει τη θέση του ταχύτερα αναπτυσσόμενου τμήματος της βιομηχανίας υπηρεσιών παγκοσμίως (Eckrich, Schlesinger, 2011, Yeoh, et. al., 2013). ... -
Μάρκετινγκ φαρμακείου - παραφαρμακευτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Οι φαρμακευτικές και παραφαρμακευτικές βιομηχανίες έχουν υποστεί σημαντικές μεταμορφώσεις τα τελευταία χρόνια, λόγω των εξελισσόμενων προτιμήσεων των καταναλωτών, των εξελίξεων στην τεχνολογία και των μεταβαλλόμενων ... -
Μακροοικονομική ανάλυση στη περίοδο της ελληνικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα αποτέλεσε μια από τις σημαντικότερες περιόδους της σύγχρονης ιστορίας της, καθώς τόσο η ένταση όσο και η διάρκειά της έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην μετέπειτα πορεία της χώρας. Η δημοσιονομική ... -
Μακροοικονομική ανάλυση των δαπανών υγείας σε επιλεγμένες χώρες της Υποσαχάριας Αφρικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η βελτίωση των συνθηκών υγείας του πληθυσμού θεωρείται, μεταξύ των υπευθύνων χάραξης πολιτικής, σημαντικό μέσο για την αύξηση του ανθρώπινου κεφαλαίου, την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης, τη μείωση της φτώχειας και των ... -
Μακροοικονομική ανάλυση των δαπανών υγείας σε χώρες της Μέσης Ανατολής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η συγκεκριμένη διατριβή εστιάζει στη συσχέτιση των δαπανών υγείας με μακροοικονομικά μεγέθη σε χώρες της Μέσης Ανατολής. Η εστίαση στις χώρες αυτές γίνεται καθώς δεν παρουσιάζουν τον ίδιο βαθμό ανάπτυξης όπως διάφορες άλλες ... -
Μακροχρόνια φροντίδα υγείας στην ασφάλιση της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η μακροχρόνια φροντίδα υγείας και οι χρόνιες παθήσεις ανέκαθεν καταλάμβαναν ένα εξαιρετικά σημαντικό ενδιαφέρον στα πλαίσια των συστημάτων υγείας. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, παρατηρείται ένα διαρκώς εντονότερο ενδιαφέρον, ... -
Μακροχρόνια φροντίδα υγείας: διαγενεακή σύγκριση του προφίλ ατόμων 50+ στην Ελλάδα πριν και μετά την οικονομική κρίση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η γήρανση του πληθυσμού έχει οδηγήσει σε μια αυξανόμενη ανάγκη για Μακροχρόνια Φροντίδα Υγείας (Μ.Φ.Υ.). Τα ηλικιωμένα άτομα απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος των μακροχρόνιων υπηρεσιών υγείας καθότι χρειάζονται βοήθεια με ... -
Μαρξιστική προσέγγιση της εργασίας : ο ρόλος του HR στη σύγχρονη επιχείρηση & το γενικό εργασιακό πλαίσιο
(2007-06-25)Στις μέρες μας, προωθείται η άποψη ότι πλέον ο μαρξισμός έχει ξεπεραστεί ως αντίληψη και δεν εκφράζει την εποχή μας, ενώ σιγά-σιγά από το δημοτικό σχολείο ακόμη θα μαθαίνουν τα παιδιά πόσο θετική έννοια είναι η επιχειρηματικότητα. ... -
Με πιο τρόπο μπορεί μία ιδιωτική σχολική μονάδα να αξιοποιήσει τα 7P’s του μάρκετινγκ υπηρεσιών, για να διευρύνει το εύρος των μαθητών που θα την επιλέξουν για την εκπαίδευσή τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Στη διπλωματική αυτή εργασία θα αναπτύξω τους λόγους που μία ιδιωτική σχολική μονάδα θα ωφεληθεί στο μέγιστο, εάν εφαρμόσει στρατηγικές Μίγματος Μάρκετινγκ. Θα αιτιολογήσω αυτή μου την άποψη παρουσιάζοντας τις θεωρίες του ... -
Μέθοδοι ακτινοθεραπείας και οικονομικό κόστος για ασθενείς και κράτος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-08-28)Η ακτινοθεραπεία αποτελεί απαραίτητο επεμβατικό χειρισμό στην επιτυχή αντιμετώπιση καρκινικών τύπων, τόσο σε επίπεδο εκρίζωσης της νόσου, όσο και σε επίπεδο συμπτωματικής ανακούφισης του πάσχοντος. Απαντάται με υψηλή ... -
Μέθοδοι αξιολόγησης κινδύνου σε εταιρικό - διεθνές επίπεδο. Μελέτη περίπτωσης χρεοκοπημένης εταιρίας (μελέτη πρόβλεψης προ 5ετίας)
(2011-01-17)Η εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Το πρώτο είναι αυτό της εκτίμησης του πιστωτικού κινδύνου, μετά του οποίου κάθε χρηματοπιστωτικό ίδρυμα, λόγω της φύσεως των εργασιών του, έρχεται αντιμέτωπο. Η εκτίμηση λοιπόν της ... -
Μέθοδοι αξιολόγησης προσωπικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις, τα τελευταία χρόνια, δίνουν έμφαση στην αξιολόγηση του προσωπικού τους, καθώς θεωρούν πως μέσω αυτής της διαδικασίας αναπτύσσονται οι εργαζόμενοί τους και με αυτό τον τρόπο συμβάλλουν ... -
Μέθοδοι προσέλκυσης ανθρώπινου δυναμικού στη διαδικτυακή εποχή: ανάλυση μελέτης περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Το διαδίκτυο άνοιξε νέους ορίζοντες στην επικοινωνία και συγχρόνως προσέφερε τεράστια οφέλη στην κοινωνία. Η διείσδυση στην καθημερινότητα του ανθρώπου προκάλεσε τεράστια τεχνολογική επανάσταση με αποκορύφωμα την ένταξη ... -
Μέθοδος αποτίμησης του κινδύνου μέσω VaR σε χαρτοφυλάκιο διεθνών χρηματιστηριακών δεικτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)Η πολυπλοκότητα και η αβεβαιότητα που παρουσιάζει το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα είχαν ως επακόλουθο την απώλεια υψηλών χρηματικών ποσών από τις επιχειρήσεις και τις τράπεζες. Τις δύο τελευταίες δεκαετίες, οι αγορές ...