Browsing Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης by Title
Now showing items 62-81 of 2029
-
Logistics και στρατηγική των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-25)Σύμφωνα με όσα θα αναφερθούν και θα σχολιαστούν στις ακόλουθες σελίδες της εργασίας, θα λέγαμε πως βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, είναι η συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο ... -
Management και ηγεσία στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Σκοπός της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι η ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας για τη διερεύνηση των τάσεων στη διοίκηση (management) και την ηγεσία (leadership) στο σύγχρονο περιβάλλον λειτουργίας των επιχειρήσεων ... -
Management και συναισθηματική νοημοσύνη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Σκοπός: Ο σκοπός της έρευνας είναι να μελετήσει το βαθμό στον οποίο το management μπορεί να επηρεαστεί από τη συναισθηματική νοημοσύνη. Δείγμα: 100 διευθυντές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που εργάζονται στο νομό Αττικής. ... -
Management στο σύστημα προμηθειών υγείας:αξιολόγηση και εξορθολογισμός του ισχύοντος συστήματος.
(2015-01-20)Το σύστημα προμηθειών προϊόντων και υπηρεσιών στο χώρο της υγείας αποτελεί ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο και κρίσιμο ζήτημα, που εύλογα βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων και των μεταρρυθμιστικών προσπαθειών, χωρίς ωστόσο ... -
Margin / price squeeze "προσέγγιση θεωρίας & περιπτώσεων συμπίεσης περιθωρίου κέρδους"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η Πολιτική Ανταγωνισμού και το Δίκαιο του Ανταγωνισμού έχει απασχολήσει εντόνως τον τελευταίο μισό αιώνα τόσο τον ακαδημαϊκό χώρο όσο και την πολιτική και νομική προσέγγιση διάφορων χωρών κι ενώσεων χωρών. Στην παρούσα ... -
Margin squeeze και πολιτική ανταγωνισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)Σύμφωνα με τo Ευρωπαίκό Δίκαιο περί ανταγωνισμού, δεν είναι παράνομο για μια επιχείρηση να κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά, όμως αυτές οι επιχειρήσεις έχουν μια ιδιαίτερη ευθύνη, η συμπεριφορά τους να μη διαταράσσει τον ... -
Marketing και προώθηση Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων: η περίπτωση των «Γιατρών Χωρίς Σύνορα/MSF»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει την εφαρμογή και τη στρατηγική marketing του μη κερδοσκοπικού τομέα ως σημαντικού παράγοντα για τη βιωσιμότητα των ΜΚΟ, αναλύοντας την ανθρωπιστική οργάνωση «Médecins Sans Frontières ... -
Marketing και τεχνικές προώθησης στο σύγχρονο φαρμακείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Στην παρούσα εργασία εξετάζεται αν η αξιοποίηση των διάφορων μορφών marketing μπορούν να επιδράσουν θετικά τόσο στην εικόνα και τη λειτουργία των κοινοτικών φαρμακείων όσο και στην εικόνα του φαρμακοποιού στην κοινωνία. ... -
Marketing υπηρεσιών υγείας: ακολουθώντας τα social media.
(2015-02-20)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή μίας νέας μορφής marketing υπηρεσιών υγείας, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι θεμελιώδεις αρχές της επιστήμης του marketing. ... -
Measuring brand equity : the "holy grail" of firms' strategy
(2007-05-22)Η συγκεκριμένη εργασία αναφέρεται στην έννοια του brand equity και πιο συγκεκριμένα στη μέτρησή του. Μια διαδικασία, η οποία από πολλούς θεωρείται ο θεμέλιος λίθος στην χάραξη μιας επιτυχημένης στρατηγικής από μέρους των ... -
Methοdοlοgy fοr assessing & priοritizing investments in electricity distributiοn netwοrks against climate change
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)Η Κλιματική Αλλαγή και τα ολοένα αυξανόμενα σε συχνότητα, ένταση και διάρκεια ακραία καιρικά φαινόμενα που παρουσιάζονται λόγω αυτής είναι ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει όλη την αλυσίδα της ενέργειας, ιδιαίτερα ... -
Neuromarketing και η εφαρμογή του στο χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η παρούσα διατριβή στοχεύει να προσεγγίσει ένα κλάδο του marketing, το νευρομάρκετινγκ. Ο συγκεκριμένος κλάδος εστιάζει στην αντίληψη, τα συναισθήματα και τους ψυχολογικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του ... -
Neuromarketing στον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής διατριβής ήταν να καταγράψει τεχνικές που χρησιμοποιούνται ευρέως στο νευρομάρκετινγκ και στη συνέχεια να εξετάσει κατά πόσο έχουν επίδραση στο καταναλωτικό κοινό της Ελλάδας. Στη συνέχεια ... -
Neuromarketing: ο ρόλος των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)Το Neuromarketing είναι ένα αναδυόμενο διεπιστημονικό πεδίο στρατηγικής που δύναται να μελετά τις γνωσιακές και συναισθηματικές αντιδράσεις των καταναλωτών σε ερεθίσματα Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνικές όπως ... -
New versus established companies: which companies have better ESG performance?
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Αυτή η μελέτη εξετάζει τον αντίκτυπο της σταθερής αγοράς στην περιβαλλοντική, κοινωνική και διακυβερνητική (ESG) απόδοση της εταιρείας. Χρησιμοποιούμε μια συγκριτική ανάλυση του προφίλ της απόδοσης ESG μεταξύ νέων και ... -
O ρόλος της εκπαίδευσης στην ανάπτυξη του ανθρώπινου κεφαλαίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-08)Αυτή η εργασία επιχειρεί να διερευνήσει την επίδραση της εκπαίδευσης στην ανάπτυξη του Ανθρώπινου Κεφαλαίου. Βασίζεται σε βιβλιογραφική επισκόπηση κι εστιάζει στην παρουσίαση σημείων της Θεωρίας του Ανθρώπινου Κεφαλαίου ... -
Odds analytics in sports betting
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Ο τζόγος αποτελεί μια από τις παλαιότερες δραστηριότητες της ανθρωπότητας, όπως αποδεικνύεται από διάφορα χειρόγραφα ανακαλύφθηκαν σε ιστορικούς χώρους σε όλο τον κόσμο. Αυτά περιλαμβάνουν παιχνίδια με ζάρια, παιχνίδια ... -
Offshore εταιρείες : περίπτωση Ελλάδας - Κύπρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)Οι υπεράκτιες/offshore εταιρείες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην διεξαγωγή των δραστηριοτήτων των εταιρειών, σε διεθνές επίπεδο, λόγω των φορολογικών διευκολύνσεων που προσφέρουν. Η σημασία τους είναι τόσο σπουδαία, ώστε ... -
On the determinants of the impact of broadband speed on economic growth
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-23) -
Ontology - Based strategic process : the development of a new business model
(2007-05-21)This research started putting as a target the exploration and the analysis of the sensitivity of the firm to internal and external environment compared to that of the industry and to that of its competitors. That kind of ...