O ρόλος της εκπαίδευσης στην ανάπτυξη του ανθρώπινου κεφαλαίου
The role of education in human capital augmentation
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/14909/%ce%92%ce%95%ce%9b%ce%9b%ce%99%ce%9f%ce%a5-%ce%9f%20%ce%a1%ce%9f%ce%9b%ce%9f%ce%a3%20%ce%a4%ce%97%ce%a3%20%ce%95%ce%9a%ce%a0%ce%91%ce%99%ce%94%ce%95%ce%a5%ce%a3%ce%97%ce%a3%20%ce%a3%ce%a4%ce%97%ce%9d%20%ce%91%ce%9d%ce%91%ce%a0%ce%a4%ce%a5%ce%9e%ce%97%20%ce%a4%ce%9f%ce%a5%20%ce%91%ce%9d%ce%98%ce%a1%ce%a9%ce%a0%ce%99%ce%9d%ce%9f%ce%a5%20%ce%9a%ce%95%ce%a6%ce%91%ce%9b%ce%91%ce%99%ce%9f%ce%a5.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Εκπαίδευση ; Aνθρώπινο κεφάλαιο ; Kόστος εκπαίδευσης ; Οφέλη εκπαίδευσης ; Επένδυση σε εκπαίδευση ; Αποδόσεις εκπαίδευσης ; Εισοδήματα ; ΣήμαΠερίληψη
Αυτή η εργασία επιχειρεί να διερευνήσει την επίδραση της εκπαίδευσης στην ανάπτυξη του Ανθρώπινου Κεφαλαίου. Βασίζεται σε βιβλιογραφική επισκόπηση κι εστιάζει στην παρουσίαση σημείων της Θεωρίας του Ανθρώπινου Κεφαλαίου και της Σηματοδότησης-Διαφοροποίησης, ως τους βασικούς πυλώνες για τη θεωρητική κάλυψη του υπό διερεύνηση θέματος. Από την επισκόπηση προκύπτει ότι υπάρχει εμφανής σύνδεση σύμφωνα με τη Θεωρία του Ανθρώπινου Κεφαλαίου. Αντίθετα, η Θεωρία της Διαφοροποίησης-Σηματοδότησης δεν αναγνωρίζει καμία επίδραση της εκπαίδευσης στις ικανότητες του ανθρώπινου κεφαλαίου, παρά μόνο έμμεσα και με ιδιαίτερες προϋποθέσεις.