Marketing υπηρεσιών υγείας: ακολουθώντας τα social media.
Healthcare marketing: following social media.
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Marketing of health services ; Medical care -- Marketing ; Ηλεκτρονικό εμπόριοΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή μίας νέας μορφής marketing υπηρεσιών υγείας, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι θεμελιώδεις αρχές της επιστήμης του marketing. Συγκεκριμένα ορίζεται η έννοια και αναλύεται η εξέλιξή του με την πάροδο των χρόνων. Ακόμα κάνει εκτενή αναφορά στο μίγμα marketing αλλά και στα βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών του. Τέλος, παρουσιάζει την εξέλιξη της «Word of Mouth» επικοινωνίας, επισημαίνοντας την καταλυτική επιρροή της στην συμπεριφορά και στις αποφάσεις των χρηστών – καταναλωτών. Το δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζει πως το διαδίκτυο, ως μέσο επικοινωνίας, κατακτά το marketing. Το οποίο γίνεται περισσότερο αποτελεσματικό σε σχέση με τις παλιές μεθόδους που χρησιμοποιούσε ως τώρα. Βεβαίως με την χρήση του διαδικτύου δεν θα μπορούσε να μείνει ανέπαφη και η «Word of Mouth» επικοινωνία, δημιουργώντας την «e-Word of Mouth» επικοινωνία. Έτσι, σε αυτό το κεφάλαιο αναλύεται η σπουδαιότητα της και γίνεται σύγκριση με την «WOM». Επιπλέον γίνεται αναφορά και στην εφαρμογή της νέας πλατφόρμας της Web 2.0, όπου οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να μοιράζονται πληροφορίες και να συνεργάζονται σε απευθείας σύνδεση. Στο τρίτο κεφάλαιο εισάγει στην έννοια της κοινωνικής δικτύωσης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά τους, αλλά και οι αλλαγές που επέρχονται με την χρησιμοποίηση τους. Τέλος αναλύονται τα πιο δημοφιλή, στους χρήστες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως είναι το Facebook, το Twitter, το YouTube και το LinkedIn. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για την παρούσα διπλωματική. Συγκεκριμένα, έχει ως σκοπό να διερευνήσει κατά πόσο συμμετέχουν οι χρήστες του διαδικτύου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για θέματα που αφορούν τον τομέα της υγείας. Τέλος αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας και παρουσιάζονται συσχετίσεις μεταξύ των μεταβλητών της έρευνας, όπου έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.