Browsing Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης by Title
Now showing items 32-51 of 2029
-
Data analysis for European transition to green energy. Holistic approach for waste to energy, recycling and landfilling
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Σε αυτή τη διπλωματική, έγιναν 3 διαφορετικές υποθέσεις για να εξεταστεί πώς οι οικονομικοί παράγοντες (ΑΕΠ και περιβαλλοντικοί φόροι) επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά παράγοντες του τομέα της πράσινης ενέργειας όπως οι μέθοδοι ... -
DEA - Malmquist ανάλυση αποδοτικότητας 24 δημόσιων νοσοκομείων της 3ης και 4ης ΥΠΕ 2012 - 2016
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Οι στρεβλώσεις στη δομή του Εθνικού μας Συστήματος Υγείας, σε συνδυασμό με την πρόσφατη εφαρμογή του Προγράμματος Οικονομικής Προσαρμογής στη χώρα μας, καθιστούν επιτακτική, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, την ανάγκη για ... -
Digital transformation στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-10)Στόχος αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει τις επιπτώσεις της τεχνολογίας στον τουριστικό τομέα. Πιο συγκεκριμένα, οι τεχνολογίες που εξετάζονται είναι τα ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων μαζί με τα παγκόσμια συστήματα ... -
Does sustainable performance pay off in pharmaceutical industry? Evidence from US firms
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)Στην παρούσα μελέτη εξετάζουμε τον αντίκτυπο της περιβαλλοντικής, κοινωνικής και διακυβερνητικής (ESG) πολιτικής στην αξία των επιχειρήσεων. Εκτελούμε μια συγκριτική ανάλυση της απόδοσης μεταξύ των εταιρειών με ESG στην ... -
E-banking και συναλλαγές μέσω κινητού τηλεφώνου
(2011-06-15)Σε εκατομμύρια ανέρχεται πλέον ο αριθμός των ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα που αποτελούν μέλη της παγκόσμιας κοινωνίας του Internet. Το Διαδίκτυο είναι ένα παγκόσμιο μέσο επικοινωνίας που έχει όλο και ... -
E-commerce & e-strategy : εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου στη δραστηριότητα δυο μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων: Procter&Gamble και Unilever
(2007-11-26)Στο πλαίσιο της πραγματικής επανάστασης που έχουν προκαλέσει οι ραγδαίες εξελίξεις στο τομέα της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, το ευρύτερο οικονομικό και επιχειρησιακό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από τη διεθνοποίηση ... -
e-Governance : ψηφιακή διακυβέρνηση και ψηφιακός γραμματισμός εν μέσω πανδημίας covid-19. Ο ρόλος της κατάρτισης. Μελέτη περίπτωσης : οι απόψεις προϊσταμένων δημόσιας διοίκησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Σκοπό της παρούσας εργασίας αποτελεί η αποτύπωση των στάσεων Ανώτερων Στελεχών Διοίκησης σχετικά με τα οφέλη της ψηφιακής διακυβέρνησης, τις υιοθετούμενες πολιτικές, καθώς και η διερεύνηση του ρόλου των ψηφιακών δεξιοτήτων ... -
e-Learning στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)Η παρούσα εργασία ασχολείται με την e-learning ή εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η εργασία χωρίζεται σε θεωρητικό και ερευνητικό μέρος. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει το θεωρητικό πλαίσιο όπου γίνεται αναφορά στην έννοια και τα ... -
E-shop in Fast Moving Consumer Goods (FMCG) (Η περίπτωση του super market MyMarket)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07) -
Entry decision in the platform economy
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και των διαθέσιμων τεχνικών μέσων ήταν ανέκαθεν ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την ανάπτυξη της καινοτομίας σε κοινωνίες και αγορές σε όλο τον κόσμο. Ένας από τους λόγους για τους ... -
ERP συστήματα στον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως κύριο στόχο τη μελέτη των συστημάτων Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων (Enterprise Resource Planning) που έχουν ήδη εγκατασταθεί τόσο σε δημόσια όσο και σε ιδιωτικά νοσοκομεία της ... -
ESG, βιώσιμη ανάπτυξη και εκθέσεις βιωσιμότητας στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-05)Ο όρος ESG (Περιβάλλον, Κοινωνική Υπευθυνότητα, Διακυβέρνηση) αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα για τη βιωσιμότητα και την αειφορία των επιχειρήσεων. Ο ασφαλιστικός κλάδος, ως ένας από τους βασικούς παίκτες της οικονομίας, ... -
ESPERANTO : a model virtual language school
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02) -
Fashion marketing και digital marketing των Louis Vuitton και Gucci και ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτή μέσω social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Η παρακάτω εργασία αφορά μία έρευνα πάνω σε luxury goods και συγκεκριμένα στην ανάλυση των στρατηγικών marketing, digital marketing, καθώς και σημαντικών συνεργασιών που έχουν κάνει οι οίκοι Gucci και Louis Vuitton. Αρχικά ... -
Franchising : η παρουσία του στην Ελλάδα
(2007-06-21)Ο θεσμός της δικαιόχρησης βασίζεται σε μια σύμβαση συνεργασίας μεταξύ δύο επιχειρήσεων και διακρίνεται από συγγενείς μορφές επιχειρηματικής δραστηριότητας όπως η εμπορική αντιπροσωπεία ή ο εξουσιοδοτημένος έμπορος – ... -
Franchising και οικονομική κρίση. Πως μπορεί να εξελιχθεί μια νέα επιχειρηματική ιδέα μέσω franchising
(2012-11-30)Η συγκεκριμένη έρευνα, αρχικά, στοχεύει να αναλύσει τον όρο του franchising, την ιστορική εξέλιξη του καθώς και τη νομοθεσία γύρω από τον όρο αυτό. Πριν από μερικά χρόνια, όταν το franchising άρχισε να εξαπλώνεται στην ... -
Gamification και test προσωπικότητας στην επιλογή προσωπικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Οι μέθοδοι αξιολόγησης διαχωρίζονται και ερμηνεύονται συχνά στο πλαίσιο διαφορετικών προσεγγίσεων αντί να συνδυάζονται σε ολοκληρωμένα μέσα κατανόησης της ικανότητας του εργαζομένου. Η σύνδεση των τομέων της αξιολόγησης ... -
Green HRM : περιβαλλοντικά υπεύθυνοι εργαζόμενοι, πράσινος χώρος εργασίας
(2009-11-11)Η παρούσα εργασία με τίτλο Green HRM – Περιβαλλοντικά Υπεύθυνοι Εργαζόμενοι - Πράσινος Χώρος Εργασίας εκπονήθηκε στα πλαίσια απόκτησης του συγκεκριμένου μεταπτυχιακού τίτλου. Εφαλτήριο για την επιλογή του συγκεκριμένου ... -
H αυτεπάρκεια και το άγχος των Διευθυντών σχολικών μονάδων για τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στην υποστήριξη της Διοίκησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η δομή της εργασίας απαρτίζεται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αναλύεται το θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας. Πιο συγκεκριμένα στο 1ο κεφάλαιο αναλύονται οι εννοιολογικοί ορισμοί για την αυτεπάρκεια, το άγχος και τις Τεχνολογίες ... -
H διαφήμιση στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας : η περίπτωση των εταιρειών Cosmote και Vodafone
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Σε μια εποχή, όπου υπάρχει ραγδαία εξέλιξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και ειδικότερα της κινητής τηλεφωνίας, οι χρήστες απαιτούν ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης. Ο έντονος ανταγωνισμός με την είσοδο νέων εταιρειών ...