Digital transformation στον τουρισμό
Digital transformation in tourism
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Τουρισμός ; Ψηφιακός μετασχηματισμός ; Διαδικτυακά συστήματα κρατήσεων ; Διαδικτυακές αξιολογήσειςΠερίληψη
Στόχος αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει τις επιπτώσεις της τεχνολογίας στον τουριστικό τομέα. Πιο συγκεκριμένα, οι τεχνολογίες που εξετάζονται είναι τα ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων μαζί με τα παγκόσμια συστήματα διανομής, η χρήση των κοινωνικών μέσων και οι διαδικτυακές αναθεωρήσεις. Για τους σκοπούς αυτής της έρευνας χρησιμοποιήθηκε μια ποσοτική μέθοδος, με ερωτηματολόγια σε πολίτες της χώρας. Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι πράγματι η τεχνολογία έχει αλλάξει τον τουριστικό τομέα, και ιδιαίτερα τη βιομηχανία φιλοξενίας, καθώς η έρευνα διεξήχθη σε διευθυντές και επισκέπτες του ξενοδοχείου. Συγκεκριμένα, τα ευρήματα αυτής της έρευνας αποκάλυψαν ότι τα συστήματα κρατήσεων, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι διαδικτυακές κριτικές επιτρέπουν την καλύτερη αλληλεπίδραση μεταξύ των τουριστικών επιχειρήσεων και των καταναλωτών, διευκολύνουν το μάρκετινγκ και τη μεγαλύτερη έκθεση για λογαριασμό της επιχείρησης, βελτιώνουν την ποιότητα των υπηρεσιών και παρέχουν προσαρμοσμένες υπηρεσίες στους πελάτες μέσω της γνώσης πελατών που προσφέρει η ανατροφοδότηση, αυξάνει τη διαπραγματευτική δύναμη των ξενοδοχείων λόγω των διαδικτυακών αναθεωρήσεων και γενικά οδηγεί σε αυξημένη εμπιστοσύνη των πελατών, αναγνώριση του εμπορικού σήματος, ικανοποίηση πελατών και πίστη και κερδοφορία του ξενοδοχείου. Έτσι, αναμένεται ότι ο τουριστικός τομέας, και ιδιαίτερα ο κλάδος της φιλοξενίας, θα στηριχθεί σε μεγάλο βαθμό στην τεχνολογία τα επόμενα χρόνια. Ωστόσο, απαιτείται περαιτέρω έρευνα σε άλλες τουριστικές επιχειρήσεις και τους επισκέπτες τους, προκειμένου να αξιολογηθεί ο αντίκτυπος της τεχνολογίας και της ψηφιοποίησης σε ολόκληρο τον τομέα του τουρισμού.