e-Learning στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
e-Learning in higher education
Master Thesis
Συγγραφέας
Darra, Christina
Δάρρα, Χριστίνα
Ημερομηνία
2020-11Επιβλέπων
Ελευθερίου, ΚωνσταντίνοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση ; Συστήματα διαχείρισης μάθησης ; Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) ; e-Learning ; Τριτοβάθμια εκπαίδευσηΠερίληψη
Η παρούσα εργασία ασχολείται με την e-learning ή εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η εργασία χωρίζεται σε θεωρητικό και ερευνητικό μέρος.
Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει το θεωρητικό πλαίσιο όπου γίνεται αναφορά στην έννοια και τα συστατικά της ηλεκτρονικής μάθησης και ολοκληρώνεται με αναφορά στη χρήση της ηλεκτρονικής μάθησης στην εκπαίδευση. Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνεται το ερευνητικό σκέλος της διπλωματικής εργασίας που πραγματοποιήθηκε με πρωτογενή έρευνα η οποία διενεργήθηκε με σκοπό τη διερεύνηση του e-learning στην εκπαίδευση με έμφαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Η ερευνητική μέθοδος που αποφασίστηκε να ακολουθηθεί είναι η ποσοτική με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο της έρευνας που σχεδιάστηκε από την ερευνήτρια, στο πλαίσιο της εργασίας, χωρίστηκε σε τρία μέρη με ερωτήσεις που σχετίζονταν με την e-learning εκπαίδευση, τη χρησιμοποιούμενη τεχνολογία στην e-learning εκπαίδευση και τη διοικητική υποστήριξη των φοιτητών στην e-learning εκπαίδευση.
Η έρευνα χωρίστηκε σε δυο σκέλη και αφορά την απομακρυσμένη εκπαιδευτική διαδικασία και το χειρισμό αυτής από τους φοιτητές πριν και μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού με την διεθνή ονομασία Covid – 19. Καλύπτει δυο χρονικές περιόδους οι οποίες, κατά την άποψη της ερευνήτριας, έπαιξαν ρόλο στην αντίληψη των ερωτηθέντων και ολοκληρώθηκε αμέσως μετά την έξαρση της πανδημίας.
Τα συμπεράσματα που προκύπτουν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για το σύνολο της έρευνας.