Browsing Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης by Title
Now showing items 11-30 of 2029
-
Balanced scorecard : θεωρητική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή στη λιμενική βιομηχανία
(2008-02-06)Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την ανάγκη των επιχειρήσεων να εγκαταλείψουν τα παραδοσιακά συστήματα μέτρησης της απόδοσής τους και να προσανατολιστούν σε νέες μεθοδολογίες και πρακτικές, όπως το ... -
Balanced scorecard and its implementation in business strategy
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει μια επιχείρηση είναι να φέρουν σε ισορροπία μακροπρόθεσμες στρατηγικές, οι οποίες αποτελούν προτεραιότητα για την επιχείρηση. Υψηλής κλάσης διαδικασίες δεν μπορούν να ... -
Bancassurance στην Ελλάδα.
(2015-01-21)Τις τελευταίες δεκαετίες ο θεσμός του bancassurance αποτελεί μια από τις σημαντικότερες αλλαγές στον τραπεζικό ασφαλιστικό τομέα Λόγω της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης που επικρατεί τα τελευταία χρόνια η συμβολή της ... -
Banking digital transformation
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)Στην εποχή που διανύουμε παρατηρούμε μια συνεχή πρόοδο της τεχνολογίας που λαμβάνει χώρα σε όλο και περισσότερους τομείς της οικονομίας μας. Σε αυτή την εξέλιξη δεν μπορεί να μην συμμετέχει και να μεταβάλλεται το τραπεζικό ... -
Blockchain & cryptocurrencies: marketing strategies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)H τεχνολογία Blockchain έχει προχωρήσει ως λύση στην παγκόσμια κρίση εμπιστοσύνης. Πράγματι, οι μοναδικές δυνατότητες του Blockchain, ορισμένοι υποστηρίζουν, παρακάμπτουν την ανάγκη εμπιστοσύνης, γι 'αυτό και μερικές φορές ... -
Brand equity στον κλάδο της υγείας συγκριτική ανάλυση ελληνικών νοσοκομείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η μέτρηση της φήμης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας (brand equity) είναι περίπλοκη αλλά και σημαντική διαδικασία για μια εταιρία επειδή της παρέχει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της και της δίνει τη δυνατότητα να ... -
Brand safety και η επίδραση στην ψυχολογία των ανθρώπων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η παρούσα μελέτη εξετάζει το φαινόμενο της ασφαλείας της επωνυμίας (brand safety) μέσω μίας δευτερογενούς εξέτασης της βιβλιογραφίας στο θέμα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της ασφάλειας της επωνυμίας με απώτερο σκοπό ... -
Business incubators : from theory to practice
(2007-05-22)This thesis is a theoretical and practical approach of the incubation process in Greece. It is structured in parts in order to examine all the different components of the concept of incubation. The structure that is followed, ... -
Business plan - επιχειρηματικό σχέδιο για διαγνωστικό κέντρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η συγκεκριμένη μελέτη προσδοκεί να συντάξει ένα σωστά δομημένο επιχειρηματικό σχέδιο για τη λειτουργία ενός νέου Διαγνωστικού Κέντρου, καθώς κι ενός παραρτήματός του. Το Διαγνωστικό Κέντρο θα έχει έδρα του τη Θεσσαλονίκη ... -
Business plan για την ίδρυση κέντρου αποθεραπείας και αποκατάστασης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να προσδιοριστεί το επιχειρηματικό σχέδιο ως διαδικασία, η οποία θα εφαρμοστεί για την ίδρυση ενός κέντρου αποθεραπείας και αποκατάστασης ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ο επιχειρηματικός ... -
Business plan δημιουργίας μικρής μονάδας παροχής υπηρεσιών υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Οι πληθυσμοί των σύγχρονων κοινωνιών χαρακτηρίζονται από αυξημένες προσδοκίες για ιατρική περίθαλψη, οι οποίες εξασφαλίζουν καλύτερη ποιότητα ζωής. Η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας (ΠΦΥ) αποτελεί θεμέλιο λίθο ενός ολοκληρωμένου ... -
Businessplan για την ίδρυση κέντρου αποκατάστασης στο νομό Καβάλας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η πρότασή μας αφορά στην ανάπτυξη μιας σημαντικής επιχείρησης στην ελληνική αγορά, ήτοι ένα κέντρο αποκατάστασης αποθεραπείας στο νομό Καβάλας, το οποίο υπολογίζεται ότι θα μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων ... -
Bιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα : η περίπτωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023) -
Comparative study of conventional and “smart” plant protection systems in vineyards in terms of economic analysis
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)Στις μέρες μας, οι ανησυχίες για την ανθρώπινη υγεία, την υποβάθμιση του περιβάλλοντος και τους διάφορους κινδύνους που πουν προκύπτουν από τέτοια ζητήματα έχουν καθιερώσει την εφαρμογή της Ατζέντας 2030 για τη Βιώσιμη ... -
Cost effectiveness analysis of Pembrolizumab versus Ipilimumab in advanced melanoma
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Το μελάνωμα είναι ένας τύπος καρκίνου του δέρματος που προέρχεται από τα μελανοκύτταρα που παράγουν χρωστική ουσία, τα οποία βρίσκονται μεταξύ του εξωτερικού στρώματος του δέρματος (της επιδερμίδας) και του στρώματος κάτω ... -
Covid-19 και καινοτομία : μελέτη περίπτωσης τριών κλάδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09-20)Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει πως η καινοτομία κατάφερε να εκμεταλλευτεί τις νέες συνθήκες που δημιούργησε η νόσος Covid-19 στο τομέα του λιανικού εμπορίου και των επιχειρήσεων, της ναυτιλίας και του φαρμακευτικού ... -
Crowdfunding και εναλλακτικές μορφές χρηματοδότησης για νεοσύστατες επιχειρήσεις σε περίοδο κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)Το αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση και αξιολόγηση του σχετικά νέου και συνεχώς αναδυόμενου φαινομένου crowdfunding, που αποτελεί μία μέθοδο χρηματοδότησης, βασιζόμενη στο διαδίκτυο και στη δύναμη του κοινού, ... -
Crowdfunding και νεοφυείς επιχειρήσεις : μια διερευνητική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-12)Ο πληθοπορισμός (crowdfunding) είναι μια πρακτική συγκέντρωσης κεφαλαίων, που άρχισε να αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια με την εξέλιξη της τεχνολογίας και κυρίως μέσω της δημιουργίας των κοινωνικών δικτύων. ... -
Cultivating service brand equity & brand revitalization : case study: χρυσός οδηγός
(2011-06-09)Στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται αναφορά στην εταιρεία παροχής πληροφοριών ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΝΤΥΠΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Α.Ε και στις μεθόδους που επιλέχθηκαν ώστε η εταιρεία να βελτιώσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ... -
Customer relationship management : στρατηγική και πρακτικές στην κινητή τηλεφωνία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Η ραγδαία μεταβολή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος στον Τηλεπικοινωνιακό κλάδο και συγκεκριμένα στην κινητή τηλεφωνία, που συντελέστηκε την τελευταία δεκαετία λόγω της απελευθέρωσης της αγοράς, της όξυνσης του ανταγωνισμού, ...