Cultivating service brand equity & brand revitalization : case study: χρυσός οδηγός
Master Thesis
Author
Σικαλιά, Σταυρούλα
Date
2011-06-09View/ Open
Abstract
Στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται αναφορά στην εταιρεία παροχής πληροφοριών ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΝΤΥΠΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Α.Ε και στις μεθόδους που επιλέχθηκαν ώστε η εταιρεία να βελτιώσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της και να δημιουργήσει ένα ανανεωμένο και συνάμα ισχυρό όνομα στην αγορά. Εξετάζεται η στρατηγική που ακολούθησε η εταιρία Χρυσός Οδηγός Α.Ε ώστε να εδραιωθεί στην αγορά παροχής πληροφοριών και οι μέθοδοι που επιλέχθηκαν από τη διοίκηση της εταιρείας ώστε να ισχυροποιηθεί το Brand της και να επιτευχθεί το Βrand Revitalization της Χρυσός Οδηγός Α.Ε. Τέλος, αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους κατάφερε η εταιρία να εκσυγχρονιστεί, και να παρέχει βελτιωμένα προϊόντα τα οποία συμβαδίζουν με τις ανάγκες των καταναλωτών και την συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας. Επιμέρους στόχοι είναι να παρατεθεί μια θεωρητική ανάλυση που αφορά την ανάπτυξη του Brand στον κλάδο παροχής υπηρεσιών και τις πρακτικές που εφαρμόζονται για την ανανέωση του Brand μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος. Επιπλέον επιχειρείται να εντοπιστεί εάν οι πρακτικές ανανέωσης (Revitalization) και ενδυνάμωσης (Cultivating Service Brand Equity) της εικόνας του Χρυσού Οδηγού Α.Ε επηρέασαν το καταναλωτικό κοινό ώστε να διερευνηθούν τυχόν αλλαγές στις οποίες χρειάζεται να προχωρήσει η εταιρία Χρυσός Οδηγός για να βελτιώσει την εικόνα της και να αυξήσει ακόμα περισσότερο την κερδοφορία της. Η μεθοδολογία που ακολουθείται στη συγκεκριμένη έρευνα είναι ποιοτικής μορφής έχει τόσο στοιχεία πρωτογενούς όσο και δευτερογενούς έρευνας.