Brand safety και η επίδραση στην ψυχολογία των ανθρώπων
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Brand safety ; Consumer behavior ; Psychology ; Ασφάλεια επωνυμίας ; Ποσοτική έρευνα ; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; Εταιρική κοινωνική ευθύνη ; Sustainable developmentΠερίληψη
Η παρούσα μελέτη εξετάζει το φαινόμενο της ασφαλείας της επωνυμίας (brand safety) μέσω μίας δευτερογενούς εξέτασης της βιβλιογραφίας στο θέμα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της ασφάλειας της επωνυμίας με απώτερο σκοπό τη δημιουργία ενός εφαλτηρίου για την ανάλυση της. Η ασφάλεια της επωνυμίας έχει σχεδιαστεί για να προστατεύουν τη φήμη μιας επωνυμίας στο διαδίκτυο, περιορίζοντάς την από τη σύνδεση με αρνητικό και ακατάλληλο περιεχόμενο. Στην προκειμένη μελέτη επιλέχθηκε να πραγματοποιηθεί ποσοτική μέθοδος με την χρήση ενός ερωτηματολογίου που σχεδιάστηκε, και μοιράστηκε σε πληθυσμό ηλικίας άνω των 18 ώστε να αναλυθούν τα ερευνητικά ερωτήματα. Τέλος προέκυψε πως ασχολούνται συχνά οι άνθρωποι με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, αλλά δεν φάνηκε να επηρεάζονται πολύ από αυτά. Δεν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους, αλλά νιώθουν καλά όταν παίρνουν πολλά “like”.Επιπρόσθετα φανερώνει την επίδραση που έχει στην λήψη των αποφάσεων των καταναλωτών και τις προτιμήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ασφάλεια της επωνυμίας έχει σχεδιαστεί για να προστατεύουν τη φήμη μιας επωνυμίας στο διαδίκτυο, περιορίζοντάς την από τη σύνδεση με αρνητικό και ακατάλληλο περιεχόμενο.