Με πιο τρόπο μπορεί μία ιδιωτική σχολική μονάδα να αξιοποιήσει τα 7P’s του μάρκετινγκ υπηρεσιών, για να διευρύνει το εύρος των μαθητών που θα την επιλέξουν για την εκπαίδευσή τους
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ εκπαίδευσηςΠερίληψη
Στη διπλωματική αυτή εργασία θα αναπτύξω τους λόγους που μία ιδιωτική σχολική μονάδα θα ωφεληθεί στο μέγιστο, εάν εφαρμόσει στρατηγικές Μίγματος Μάρκετινγκ. Θα αιτιολογήσω αυτή μου την άποψη παρουσιάζοντας τις θεωρίες του Μάρκετινγκ, την ιστορική του εξέλιξη και την εσωτερική δομή ενός πλάνου Μάρκετινγκ. Στη συνέχεια θα γίνει ο διαχωρισμός της θεωρίας του Μάρκετινγκ για ένα προϊόν και για μία υπηρεσία. Θα παρουσιαστούν εκτενώς τα χαρακτηριστικά και οι θεωρίες του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, καθώς και η ιστορική του εξέλιξη. Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη των 7P’s του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Καθώς το θέμα είναι εστιασμένο στη χρήση του πλάνου των 7P’s στην ιδιωτική εκπαίδευση, θα γίνει μία εκτενή αναφορά για την ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα διαχρονικά. Στο τελευταίο κεφάλαιο θα παρουσιαστούν οι λόγοι που καθιστούν απαραίτητες, για μία ιδιωτική σχολική μονάδα, τις στρατηγικές του Μίγματος Μάρκετινγκ ως εχέγγυο για την επιτυχημένη του πορεία και ανάπτυξη.