Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Διοίκηση ολικής ποιότητας"
Αποτελέσματα 44-63 από 196
-
Διοίκηση ολικής ποιότητας και εκπαίδευση προσωπικού σε περίπτωση ελληνικής ασφαλιστικής εταιρείας.
(2002-12-01)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι: -
Διοίκηση ολικής ποιότητας και εργαλεία ποιότητας στις τραπεζικές υπηρεσίες
(2010-07-02)Η παρούσα εργασία μελετά την εφαρμογή των εργαλείων ποιότητας στον τραπεζικό χώρο. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται αρχικά η έννοια της ποιότητας και οι ορισμοί της που έχουν διατυπωθεί παγκοσμίως με τις ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών
(2007-05-25)Στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, η ικανοποίηση ή η δυσαρέσκεια των πελατών προκύπτει όταν αυτοί έρχονται επαφή με τους εργαζόμενους που τους εξυπηρετούν (στιγμές της αλήθειας). Συνεπώς οι εργαζόμενοι αυτοί, οι οποίοι ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Η ανάγκη παροχής ποιοτικής εκπαίδευσης από τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς όλων των βαθμίδων του εκπαιδευτικού συστήματος είναι διαχρονικά αντικείμενο πολλών συζητήσεων και ερευνών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Η απόδοση ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας στον τομέα της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στα ζητήματα τα οποία αφορούν τη διοίκηση των δημοσίων οργανισμών και, πιο συγκεκριμένα και αναλυτικά, τις μονάδες υγείας. Για τις μονάδες υγείας επισημαίνεται πως θεωρούνται ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης: η μέτρηση της ικανοποίησης των δημοτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες αυτών. Η περίπτωση του οργανισμού τοπικής αυτοδιοίκησης Κορυδαλλού
(2006-07-28)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία θέτει ως αντικειμενικούς σκοπούς την ανάδειξη της σημασίας α) της Μέτρησης Ικανοποίησης των χρηστών μιας υπηρεσίας στη διαμόρφωση της τελευταίας, β) της σχέσης μεταξύ Μέτρησης Ικανοποίησης και ... -
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. Μελέτη περίπτωσης ISO 9001 στα εργαστήρια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι καταρχήν να διευκρινιστεί ότι διαφορετικό σκοπό έχει η διαδικασία πιστοποίησης, αλλού αποσκοπεί η προσπάθεια κατάκτησης ενός από τα Διεθνή Βραβεία που αφορούν την Ποιότητα και άλλοι στόχοι ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας: ISM Code: τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που επέφερε η εφαρμογή του και η αποτελεσματικότητα του στη ναυτιλία
(2012-03-26)Η ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής και η προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος ήταν ανέκαθεν ζητήματα που απασχολούσαν τη ναυτιλιακή κοινότητα. Το θέμα της ασφάλειας στη θάλασσα – ιδιαίτερα μετά από σοβαρά ατυχήματα - απασχόλησε ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας: έναρξη εφαρμογής στη Νομαρχία Αθηνών (εγκατάσταση συστήματος διαχείρισης ποιότητας EN ISO 9001 : 2000 στο τμήμα κτηνιατρικής δημόσιας υγείας & ελέγχου τροφίμων της δ/νσης κτηνιατρικής)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)Σκοπός της παρούσας μελέτης, είναι να παρουσιάσει τη δημιουργία μιας κουλτούρας Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στο τμήμα Κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας και Ελέγχου Τροφίμων, της Διεύθυνσης Κτηνιατρικής, της Νομαρχίας Αθηνών, ... -
Δομές και λειτουργίες της Ευρωπαϊκής Ενωσης με κριτήριο το ευρωπαϊκό μοντέλο επιχειρηματικής αριστείας
(2005-01-01)Η διαδικασία της αυτοαξιολόγησης ενός οργανισµού µέσω του ευρωπαϊκού µοντέλου επιχειρηµατικής αριστείας έχει απώτερο στόχο τη βελτίωση της απόδοσης του οργανισµού. Τα κριτήρια του µοντέλου συνιστούν τη βάση της αξιολόγησης ... -
Δομικά στοιχεία διεθνών προτύπων συστημάτων διαχείρισης : η περίπτωση του διεθνούς προτύπου ISO 14001:2004
(2010-10-01)Οι οργανισμοί σταδιακά αναγνωρίζουν τη χρησιμότητα ύπαρξης και εφαρμογής προτύπων σε διαφορετικούς τομείς. Νέα πρότυπα με διαφορετικό αντικείμενο εκδίδονται ετησίως. Οι αριθμοί πιστοποιήσεων παρουσιάζουν παγκοσμίως αυξητικές ... -
Δυτική και ιαπωνική προσέγγιση στην επιχειρηματική τελειότητα
(2003-12-01)Σε αυτήν την εργασία επιχειρείται η παρουσίαση της δυτικής και ιαπωνικής σκέψης, και εξετάζεται η δυνατότητα συνδυασμού τους στην προσπάθεια για εύρυθμη λειτουργία των οργανισμών. Για την πραγματοποίηση του εγχειρήματος ... -
Εθνικά βραβεία ποιότητας
(2005-12-10)Παρακολουθώντας την έντονη δραστηριότητα πολλών χωρών προς την υιοθέτηση εθνικών βραβείων ποιότητας και κυρίως στον ευρωπαϊκό χώρο όπου ανήκει η Ελλάδα, είναι έκδηλη η έλλειψη ενεργούς συµµετοχής της χώρας µας στις διεθνείς ... -
Εκπαίδευση προσωπικού : η περίπτωση των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών
(2008-01-28)Σκοπό της έρευνας αυτής αποτελεί η εξερεύνηση του χώρου της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα - ενός χώρου γρήγορα αναπτυσσόμενου λόγω των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, ο οποίος αναπροσαρμόζει αντιστοίχως τη λειτουργία των ... -
Εκπαιδευτικές ανάγκες και διοίκηση ολικής ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06)Με την παρούσα έρευνα επιχειρείται η διάγνωση των εκπαιδευτικών αναγκών σε επίπεδο δομικών λειτουργιών, οργανωσιακής κουλτούρας, περιβάλλοντος, εκπαιδευτικού προσωπικού και λοιπών μετεχόντων στην εκπαίδευση όπως αυτοί ... -
Ελληνική Τουριστική Αστυνομία : συμβολή στην τουριστική ανάπτυξη, νομοθετικό πλαίσιο δράσης και προτάσεις εφαρμογής διοίκησης ολικής ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Η Ελληνική Αστυνομία είναι θεμελιώδης φορέας παροχής υπηρεσιών αν αναλογιστούμε τις αμέτρητες καθημερινές κλήσεις που δέχεται το τηλεφωνικό κέντρο του «100». Η έκταση των καθηκόντων της Τουριστικής Αστυνομίας έχει ως βάση ... -
Ενσωμάτωση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη στρατηγική της επιχείρησης : σύγκριση με διοίκηση ολικής ποιότητας
(2008-01-21)Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι μία φιλοσοφία που άρχισε να αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια με ολοένα περισσότερες επιχειρήσεις και οργανισμούς να την υιοθετούν. Σύμφωνα με την «Πράσινη Βίβλο» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η ... -
Εντοπισμός ευκαιριών βελτίωσης στις αστικές συγκοινωνίες με τη βοήθεια της διαδικασίας αναγνώρισης για δέσμευση στην επιχειρηματική αριστεία του EFQM: η περίπτωση του ΟΑΣΑ
(2003-12-01)Στην εργασία αυτή εξετάζεται η σκοπιμότητα διεκδίκησης του πρώτου επιπέδου αναγνώρισης του Ευρωπαϊκού Βραβείου Ποιότητας «δέσμευση στην επιχειρηματική αριστεία» από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας. Η διαδικασία ... -
Επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω διοίκησης ολικής ποιότητας. Εφαρμογή στις Ε.Δ.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)Η ύπαρξη της φιλοσοφίας της ΔΟΠ στις ΕΔ ξεκινάει από τη δεκαετία του ’40, όταν ο αμερικάνικος στρατός προσπάθησε να εφαρμόσει για πρώτη φορά τον ποιοτικό έλεγχο. Ήταν ο πρόδρομος της ολοκληρωμένης ΔΟΠ, την οποία θα ενσωμάτωνε ... -
Επιθεώρηση και δεξαμενισμός εμπορικών πλοίων με έμφαση στα δεξαμενόπλοια
(2010-05-26)Σκοπός τούτης της μελέτης είναι σε πρώτο βαθμό η ανάδειξη εκείνων των στοιχείων που καθιστούν την ειδική επιθεώρηση ως ένα σημαντικό στάδιο στην εμπορική ζωή ενός πλοίου. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στους επιθεωρητές, ...