Browsing by Subject / Keyword "Διοίκηση ολικής ποιότητας"
Now showing items 56-75 of 199
-
Εθνικά βραβεία ποιότητας
(2005-12-10)Παρακολουθώντας την έντονη δραστηριότητα πολλών χωρών προς την υιοθέτηση εθνικών βραβείων ποιότητας και κυρίως στον ευρωπαϊκό χώρο όπου ανήκει η Ελλάδα, είναι έκδηλη η έλλειψη ενεργούς συµµετοχής της χώρας µας στις διεθνείς ... -
Εκπαίδευση προσωπικού : η περίπτωση των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών
(2008-01-28)Σκοπό της έρευνας αυτής αποτελεί η εξερεύνηση του χώρου της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα - ενός χώρου γρήγορα αναπτυσσόμενου λόγω των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, ο οποίος αναπροσαρμόζει αντιστοίχως τη λειτουργία των ... -
Εκπαιδευτικές ανάγκες και διοίκηση ολικής ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06)Με την παρούσα έρευνα επιχειρείται η διάγνωση των εκπαιδευτικών αναγκών σε επίπεδο δομικών λειτουργιών, οργανωσιακής κουλτούρας, περιβάλλοντος, εκπαιδευτικού προσωπικού και λοιπών μετεχόντων στην εκπαίδευση όπως αυτοί ... -
Ελληνική Τουριστική Αστυνομία : συμβολή στην τουριστική ανάπτυξη, νομοθετικό πλαίσιο δράσης και προτάσεις εφαρμογής διοίκησης ολικής ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Η Ελληνική Αστυνομία είναι θεμελιώδης φορέας παροχής υπηρεσιών αν αναλογιστούμε τις αμέτρητες καθημερινές κλήσεις που δέχεται το τηλεφωνικό κέντρο του «100». Η έκταση των καθηκόντων της Τουριστικής Αστυνομίας έχει ως βάση ... -
Ενσωμάτωση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη στρατηγική της επιχείρησης : σύγκριση με διοίκηση ολικής ποιότητας
(2008-01-21)Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι μία φιλοσοφία που άρχισε να αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια με ολοένα περισσότερες επιχειρήσεις και οργανισμούς να την υιοθετούν. Σύμφωνα με την «Πράσινη Βίβλο» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η ... -
Εντοπισμός ευκαιριών βελτίωσης στις αστικές συγκοινωνίες με τη βοήθεια της διαδικασίας αναγνώρισης για δέσμευση στην επιχειρηματική αριστεία του EFQM: η περίπτωση του ΟΑΣΑ
(2003-12-01)Στην εργασία αυτή εξετάζεται η σκοπιμότητα διεκδίκησης του πρώτου επιπέδου αναγνώρισης του Ευρωπαϊκού Βραβείου Ποιότητας «δέσμευση στην επιχειρηματική αριστεία» από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας. Η διαδικασία ... -
Επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω διοίκησης ολικής ποιότητας. Εφαρμογή στις Ε.Δ.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)Η ύπαρξη της φιλοσοφίας της ΔΟΠ στις ΕΔ ξεκινάει από τη δεκαετία του ’40, όταν ο αμερικάνικος στρατός προσπάθησε να εφαρμόσει για πρώτη φορά τον ποιοτικό έλεγχο. Ήταν ο πρόδρομος της ολοκληρωμένης ΔΟΠ, την οποία θα ενσωμάτωνε ... -
Επιθεώρηση και δεξαμενισμός εμπορικών πλοίων με έμφαση στα δεξαμενόπλοια
(2010-05-26)Σκοπός τούτης της μελέτης είναι σε πρώτο βαθμό η ανάδειξη εκείνων των στοιχείων που καθιστούν την ειδική επιθεώρηση ως ένα σημαντικό στάδιο στην εμπορική ζωή ενός πλοίου. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στους επιθεωρητές, ... -
Επιχειρηματική αριστεία και μέτρηση επιχειρηματικών αποδόσεων
(2011-03-23)Η πιο αποτελεσματική μέτρηση της επίδοσης και απόδοσης, οι παράγοντες που συνηγορούν προς αυτή, και η Επιχειρηματική Αριστεία αποτελούν από τις πιο σύγχρονες συνδυασμένες τάσεις της Διοίκησης Επιχειρήσεων και της ΔΟΠ. ... -
Επιχειρηματική κουλτούρα στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις
(2012-03-20)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλύει την επιχειρηματική κουλτούρα και το πώς έχει διαμορφωθεί αυτή στις ελληνικές εταιρείες με βάση την ιδεολογία του ηγέτη τους και ιδρυτή τους, πως οι εργαζόμενοι σε αυτή αντιδρούν, πως ... -
Επιχειρηματκή αριστεία - οφέλη και αναζήτηση καλυτέρων πρακτικών : ανάλυση υποδείγματος επιχειρηματικής αριστείας του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την ποιότητα (EFQM), αναζήτηση των καλυτέρων πρακτικών διεθνώς για κάθε μια από τις ξε
(2003-01-01)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια της επιχειρηματικής αριστείας. Η εξέταση των θεμάτων που άπτονται της επιχειρηματικής αριστείας έγινε υπό το πρίσμα των ενοτήτων- κριτηρίων του υποδείγματος επιχειρηματικής ... -
Επιχειρησιακή στρατηγική και διοίκηση ολικής ποιότητας
(2009-11-20)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη σχέση Στρατηγικής και Ποιότητας και αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελεί τη θεωρητική προσέγγιση του στρατηγικού μάνατζμεντ, της επιχειρησιακής στρατηγικής, της ... -
Εργαλεία και τεχνικές λιτής διαχείρισης. Μελέτη περίπτωσης με εφαρμογή ανάλυσης σεναρίων αστοχίας σε παραγωγική μονάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του μοντέλου της Λιτής Διαχείρισης (Lean) καταρχήν σε θεωρητικό επίπεδο παρουσιάζοντας τα βασικά στοιχεία αυτής. Γίνεται σύντομη ανασκόπηση της σύγχρονης διεθνούς βιβλιογραφίας ... -
Εσωτερικός έλεγχος και Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
(2006-11-29)Η παρούσα μελέτη ασχολείται με την ανάλυση των λειτουργιών του εσωτερικού ελέγχου και τη δυνατότητα διοίκησης του με βάση τις αρχές της Ολικής Ποιότητας. Στην πρώτη ενότητα παρουσιάζεται η υπάρχουσα δομή των ελεγκτικών ... -
Ευρωπαϊκό μοντέλο επιχειρηματικής αριστείας : χρήσιμα εργαλεία και τεχνικές
(2007-07-16)Το θέμα που εξετάζεται στην παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά το Ευρωπαϊκό Μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας: χρήσιμα εργαλεία και τεχνικές, τα οποία βρίσκουν εφαρμογή σε όλες τις επιχειρήσεις και ιδιαίτερα συντελούν στην ... -
Ευρωπαϊκό μοντέλο επιχειρηματικής τελειότητας, εφαρμογή στο κέντρο ανάπτυξης λογισμικού (SWC) της SIEMENS Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000)Η εργασία αναφέρεται στην εφαρμογή των αρχών και των μεθόδων του Ευρωπαϊκού Μοντέλου Επιχειρηματικής Τελειότητας στο Κέντρο Ανάπτυξης Λογισμικού της εταιρίας SIEMENS Α.Ε., η οποία εδρεύει στην Ελλάδα και είναι θυγατρική ... -
Ευρωπαϊκό μοντέλο ποιότητας: έρευνα εφαρμογής σε τμήμα τράπεζας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)Μια αττό τις βασικότερες προκλήσεις που οι επιχειρήσεις έχουν σήμερα να αντιμετωπίσουν προκειμένου να επιβιώσουν και να επιτύχουν, είναι η ανάπτυξη και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Οι δραματικές αλλαγές που ... -
Ευρωπαϊκός δείκτης ικανοποίησης πελατών & έρευνα εφαρμοζόμενης πολιτικής ποιότητας στις ελληνικές τράπεζες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003-04)Η έρευνα ικανοποίησης αποτελεί ένα από τα εξελισσόμενα πεδία της έρευνας μάρκετινγκ. Οι ικανοποιημένοι πελάτες προσφέρουν στις επιχειρήσεις μια υπόσχεση για αυξήσεις των κερδών τους και μείωση των λειτουργικών κοστών τους. ... -
Εφαρμογές λογισμικού ως εργαλεία ποιότητας
(2003-12-01)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να ερευνήσει πώς η Πληροφορική Τεχνολογία (Information Technology) βοηθάει σήμερα τους οργανισμούς στην προσπάθεια τους να ικανοποιήσουν καλύτερα τους πελάτες μέσα από την δημιουργία ... -
Εφαρμογές πολυκριτήριας ανάλυσης και τυχαίων αθροισμάτων στη διοίκηση ολικής ποιότητας
(2012-02-08)Η εργασία αυτή επικεντρώνεται στην υλοποίηση πέντε σκοπών. Ο πρώτος σκοπός είναι η παρουσίαση της πολυκριτήριας ανάλυσης και της εφαρμογής της γενικότερα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και ειδικότερα στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. ...