Εκπαίδευση προσωπικού : η περίπτωση των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών
Master Thesis
Συγγραφέας
Ψυχάρη, Δέσποινα
Ημερομηνία
2008-01-28Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Επαγγελματική εκπαίδευση ; Εξυπηρέτηση πελατών ; Διοίκηση ολικής ποιότηταςΠερίληψη
Σκοπό της έρευνας αυτής αποτελεί η εξερεύνηση του χώρου της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα - ενός χώρου γρήγορα αναπτυσσόμενου λόγω των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, ο οποίος αναπροσαρμόζει αντιστοίχως τη λειτουργία των Τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, και πιο συγκεκριμένα της θέσης που διατηρεί ο χώρος απέναντι στη σημασία της εκπαίδευσης των εκπροσώπων Εξυπηρέτησης Πελατών. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ελεγχθεί η ύπαρξη ή όχι προγραμμάτων εκπαίδευσης στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών, και στη συνέχεια να διαπιστωθεί η συχνότητα της εκπαίδευσης, οι εμπλεκόμενοι, οι εκπαιδευτικές μέθοδοι και τάσεις, και τέλος, αν αξιολογείται η όλη εκπαίδευση για έλεγχο της αποτελεσματικότητάς της.