Browsing by Subject / Keyword "Διοίκηση ολικής ποιότητας"
Now showing items 197-199 of 199
-
Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-09)Σήμερα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, οι πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την ανάγκη όχι μόνο της προσέλκυσης νέων πελατών, αλλά ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου μονάδων υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου μονάδων υγείας την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Το χρονικό διάστημα που εξετάζεται είναι η επταετία 2009-2015. Η χρηματοοικονομική ... -
Ωριμότητα εφοδιαστικής αλυσίδας και χρηματοοικονομική επίδοση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στις σύγχρονες επιχειρήσεις, η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας αποκτά όλο και αυξανόμενη σημασία και θεωρείται ένα πεδίο με απεριόριστες δυνατότητες όχι μόνο ως προς την εξοικονόμηση πόρων αλλά και ως προς τη δημιουργία ...