Εντοπισμός ευκαιριών βελτίωσης στις αστικές συγκοινωνίες με τη βοήθεια της διαδικασίας αναγνώρισης για δέσμευση στην επιχειρηματική αριστεία του EFQM: η περίπτωση του ΟΑΣΑ
Master Thesis
Συγγραφέας
Μαυροειδής, Κωνσταντίνος Π.
Ημερομηνία
2003-12-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
ΟΑΣΑ ; EFQM ; Διοίκηση ολικής ποιότητας ; Τοπικές μεταφορές ; Ποιοτικός έλεγχοςΠερίληψη
Στην εργασία αυτή εξετάζεται η σκοπιμότητα διεκδίκησης του πρώτου επιπέδου αναγνώρισης του Ευρωπαϊκού Βραβείου Ποιότητας «δέσμευση στην επιχειρηματική αριστεία» από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας. Η διαδικασία διεκδίκησης βοηθά στο να εντοπιστούν ευκαιρίες βελτίωσης στον οργανισμό και να εξοικειωθούν τα στελέχη του με τις αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Καταγράφονται στοιχεία εφαρμογής από τους πρώτους 18 οργανισμούς που αναγνωρίστηκαν στην Ελλάδα για δέσμευση στην επιχειρηματική αριστεία το 2002. Ρωτούνται για την διαδικασία και τα κριτήρια 13 στελέχη του ΟΑΣΑ και παρουσιάζονται οι απαντήσεις τους. Στόχος της εργασίας είναι να εξετάσει αν τα οφέλη που αποκομίζει ο οργανισμός από την διαδικασία διεκδίκησης της αναγνώρισής του για "δέσμευση στην επιχειρηματική αριστεία" είναι μεγαλύτερα από το κόστος που καλείται να αναλάβει.